Σχόλια για

Πράσα ογκρατέν

blackpeper
blackpeper @cook_8475872
Πεντανόστιμο φαγητό, ιδανικό για καλεσμένους με μπουφέ ή για παιδιά που δεν τρώνε πράσα! Μία απο τις πολύ καλές \"αρχαίες\" συνταγές της Ελαΐς.\r\nΠαραθέτω δύο μικρά μυστικά:\r\n1. ζεματάω τα ψιλοκομμένα πράσα σε 2 ποτήρια γάλα όπου πρόσθεσα 1/4 ρίζα σέλινο (για να φύγει η καψίλα του πράσου)\r\n2. στη μπεσαμέλ προσθέτω 100 γρ. τριμμένο κεφαλοτύρι ή κεφαλογραβιέρα.
blackpeper
blackpeper @cook_8475872
Παράλειψη: \r\nΣυμπληρώνω εδώ οτι μετά το ζεμάτισμα των πράσων στο γάλα συνεχίζω κανονικά τη συνταγή!
penny lane
penny lane @cook_8471668
σ ευχαριστω για την ψηφο blackpeper και θα δοκιμασω και με τον τροπο σου για την \'\'καψιλα \'\' του πρασου,δεν το ηξερα οτι το γαλα τραβαει την καψα (νεα μαγειρισσα βλεπεις!)
penny lane
penny lane @cook_8471668
Ελπιζω να σου αρεσει φιλη evisam και να το ξανακανεις.Σ ευχαριστω.
tsitsinoyla
tsitsinoyla @cook_8483922
αν και κανω διαιτα τη συνταγη την εφτιαξα και εφαγα πολυ αφου ηταν πεντανοστιμη!!! μπραβο σου!!!!!!!
Αρισμαρή
Αρισμαρή @cook_8505581
Άριστο!! Ονειρεμένο! ευχαριστούμε όλη η παρέα, λάτρεις του πράσου!
penny lane
penny lane @cook_8471668
Χαιρομαι πολυ που σας αρεσε κοριτσια!Καλες γιορτες να εχουμε!
viki dimitris
viki dimitris @cook_8507469
καλημέρα.ηθελα να ρωτησω blackpeper στραγκιζετε το γαλα αφου ζεματιστουν τα πρασα 'η παραμενει στη κατσαρολα κ συνεχιζουμε;
viki dimitris
viki dimitris @cook_8507469
επησης,στη μπεσαμελ βαζετε ολο το αυγο 'η μονο το κροκο?γιατι στη κλασικη μπεσαμελ παστίτσιου κτλ. εγω ξερω ότι μπαινει μονο ο κροκος.ευχαριστω!
penny lane
penny lane @cook_8471668
Αν και με μεγαααλη καθυστερηση η απαντηση,προσωπικα εγω στην μπεσαμελ βαζω ολοκληρο το αβγο..ευχαριστω πολυ για τα σχολια σας κοριτσια!
viki dimitris
viki dimitris @cook_8507469
ευχαριστω πολύ penny να'σαι καλα! τελεια η συνταγή σου!
viki dimitris
viki dimitris @cook_8507469
black peper τελικα οσο αφορα το γαλα το πεταμε μετα?