Σχόλια για

Southern fried chicken

SUMMER
SUMMER @cook_8452995
Ενδιαφέρουσα συνταγή, μόνο που νομίζω πως υπάρχει κάποιο λάθος στο χρόνο...εαν τα τηγανίσουμε για μια ώρα...δεν θα καούν?
Always Kiss The Cook
Always Kiss The Cook @cook_8457397
εγώ περίμενα να κάψει το λάδι και έβαλα το κοτόπουλο για να κάνει τη κρόυστα.
Μετά χαμήλωσα για να μη καεί απ'έξω και να ψηθεί από μέσα,για να μη μας ξεγελάσει.
Λέω περίπου μια ώρα ανάλογα το πόσο λάδι έχουμε βάλει αν καλύβεται δηλαδή όλο το κοτόπουλο και ανάλογα τη κουζίνα μας.
Εμένα μου πήρε κάπου στα 45 λεπτά στη θερμοκρασια 5 απο 9 της κουζίνας μου, σε λάδι που κάλυβε το κοτόπουλο και πότε πότε το αναποδογύριζα
Επίσης να προσθέσω μετά το τηγάνισμα να το βάλουμε σε χαρτί κουζίνας να φύγει το περιττό λάδι.
tsoyrekaki
tsoyrekaki @cook_8462218
Είναι τέλειο εκτός από νοστιμιά είναι και τραγανό απλά και εμένα μου πήρε κοντά στα 40 λεπτάκια πρώτα σε πολύ δυνατή φωτιά και κατέβασα στο πολύ χαμηλό το μάτι ώστε να είναι τραγανό από έξω και μαλακό από μέσα \nΤο καλύτερο είναι μόλις κάψει το Λαδή ρίχνετε άμεσος το κοτόπουλο το αποσύρετε από το μάτι για λίγο κατεβάστε την θερμοκρασία και ξαναβάλτε το πάλι στο μάτι έτσι με αυτό τον τρόπο δεν έχει δυναμη το Λαδή ώστε να κάψετε το κοτόπουλο και ψήνετε τέλεια \nΕυχαριστώ για την συνταγούλα :)
Always Kiss The Cook
Always Kiss The Cook @cook_8457397
ευχαριστώ για τα πιρουνάκια tsoyrekaki :o)
χαίρομαι που σου άρεσε!
ΡΙΧΑΡΔΟΣ
ΡΙΧΑΡΔΟΣ @cook_8482041
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΣ,ΜΗΠΩΣ ΑΝ ΒΡΑΖΑΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ;;;
Always Kiss The Cook
Always Kiss The Cook @cook_8457397
Ριχάρδε έκανες τη συνταγή όπως στις οδηγίες και δε σου βγήκε??\nεγώ αναφέρω αναλυτικά παραπάνω σε σχόλιο μου πόσο ακριβώς μου πήρε και το αποτέλεσμα ήταν αυτό της φωτογραφίας.\nΜέσα ήταν πολύ μαλακό το κρέας.\nΓνώμη μου είναι ότι αν το βράσεις ναι μεν μπορεί να σου αρέσει σε γεύση και ίσως γλιτώσεις χρόνο,\nδε ξέρω βέβαια αν θα σου γίνει η κρόυστα(γι αυτό το έχουμε στο γάλα ) αλλά παύει να είναι η παραπάνω συνταγή!\n:)
balanto
balanto @cook_8473263
φαίνεται τέλεια...θα επιστρέψω και για τα υπόλοιπα πιρουνάκια μόλις μπορέσω να τα κανω..!!
3stalitses
3stalitses @cook_8489730
ΤΕΛΕΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΤΕΛΕΙΑ! Εψαχνα χρονια να βρω αυτη τη συνταγη κι επιτελους τη βρηκα! Τη δοκιμασα πολλές φορες και είναι τελεια! Σ\'ευχαριστω!
Always Kiss The Cook
Always Kiss The Cook @cook_8457397
πραγματικα ειναι τέλεια!!!!\nευχαριστώ για τα πιρουνάκια!!!
Tania_Krl
Tania_Krl @cook_8494164
Μπορώ να βάλω ελαιόλαδο αντί για ηλιέλαιο?
firerm
firerm @cook_8510064
μπορείς να κάνεις αμέτρητες παραλλαγές αλλά αυτή είναι η βάση! 4 πιρούνια από εμένα :)