Σχόλια για

Burritos Vlachaquitos

betelgeuse
betelgeuse @cook_8483251
Εγω το guacamole το φτιαχω λιγο διαφορετικα και πιστευω πως ειναι καλυτερο.Δεν βαζω σελινο, και λιωνω το μισο αβοκαντο με την πιπερια στο μπλεντερ και το υπολοιπο μισο αβοκαντο το ψιλοκοβω οπως ψιλοκοβω και τα υπολοιπα υλικα και κατοπιν τα ανακατευω ολα μαζι.\nΤα τρια πιρουνακια ειναι γιατι το βρηκα καπως παραφορτωμενο
truelucky
truelucky @cook_8470038
@betelgeuse κατ αρχήν ευχαριστώ για το σχόλιο. Όσων αφορά το guacamole μπορεί να είναι όντως καλύτερο αλλά στη συγκεκριμένη συνταγή ο δικός σου τρόπος δε διευκολύνει το τύλιγμα της tortillas. Όσων αφορά το παραφορτωμένο θα τολμήσω να διαφωνήσω μια και τα υλικά δεν είναι τυχαία διαλεγμένα, κάθε υλικό προσθέτει τη δικιά του ξεχωριστή γεύση δημιουργώντας ένα τέλειο αποτέλεσμα. σου προτείνω να τη δοκιμάσεις και είμαι σίγουρη ότι θ αλλάξεις το βαθμό που έβαλες, ευχαριστώ και πάλι.
mariakiroma
mariakiroma @cook_8486241
έκανα την συνταγή ακρίβως όπως την βρίκα και οφείλω να ομολογίσω οτι είναι εκπληκτική..συγχαρητήρια...
ioanna24
ioanna24 @cook_8469172
Πιστεύω ότι στο γουακαμόλε βάζουν κόλιαντρο όχι σέλινο, αυτό του δίνει μια ξεχωριστή γεύση.
Kyriakh88
Kyriakh88 @cook_8489145
Για πρώτη απόπειρα παρασκευής μεξικάνικου φαγητού μια χαρά ήτανε..Βέβαια παρέλειψα το τσίλι διότι δεν είμαι πολύ του καυτερού.