leangourmet
leangourmet @cook_8471582
Αν το επιτρέπουν οι συντονιστές, μπορώ να έχω τη διεύθυνση του εστιατορίου;\n\nΠειράζει να τα δοκιμάσουμε επι τόπου;
tsoyrekaki
tsoyrekaki @cook_8462218
οοοο θα την δοκιμάσω σύντομα και επιστρέφω για πιρουνάκια
jovanul
jovanul @chrismar2
Πολύ νόστιμα τα μπιφτεκάκια σου. Τα έφτιαξα χωρίς τις πιπεριές λόγω αλλεργίας και τα έψησα στο φούρνο. Είναι πολύ πιο ελαφριά από τον απλό ψητό σολομό που μου βγαίνει μέσα στο λάδι. Μπράβο.
papadeog
papadeog @cook_8469299
Jovanul σε ευχαριστώ πολύ!! Θα το δοκιμάσω κι εγώ το ψήσιμο στον φούρνο!!