🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐
🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐 @cooking_is_fun
Τι έκανες παλι βρε τελειότητα;🧡😍Σε ευχαριστώ για την αφιέρωση καταρχάς.Μου θυμίζει την Μερέντα με τη φράουλα 🍓 που έκανα.Αλλη κόλαση από κει.😍🤣❤️💜
Οι φωτογραφίες υπέροχες δεν το συζητώ.Κι εγώ λατρεύω το μέλι και μου αρέσει και σε γλυκά και με τυρια, αρκεί να ναι αυτό από το χωριό μου,αν και έχουμε χρόνια να πάρουμε.Του σούπερ μάρκετ δεν με τρελαίνουν.🤣😍❤️
Καλημέρα Αριστέα μου!🍓💜🧡💘😍
Έλενα..♠️
Έλενα..♠️ @elena_corfu
@artist_ea @cooking_is_fun Πραγματικά αξίας αυτή η μαρμελάδα. Ποιος Ν αντισταθεί... Σαν τη μερεντα σου, ακριβώς.. Κ με λευκή κουβερτούρα τη σκέφτομαι κ λίγο κονιάκ ίσως ή λικέρ να τη δοκιμάσουμε κάποια στιγμή!! Οι φώτο ασχολιαστες γ άλλη μια φορά 👌👌👋💯❤️❤️Καλημέρα μας!!
tahitian
tahitian @artist_ea
@elena_corfu Καλή βδομάδα να έχουμε κοπελάρα μου🥰🌹☀Πραγματικά με λευκή σοκολάτα θα είναι ονειρεμένο το αποτελεσμα. Σηκώνει πολλους συνδυασμούς και ολοι απολαυστικοτατοι😋🍫🍓
🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐
🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐 @cooking_is_fun
@elena_corfu καλημέρα ναιιι κι οι 2 υπέροχες και όπως είπες δέχονται και προσθήκες.😍🧡💜 @artist_ea 🧡😍😍
 Jasmine⚘️
Jasmine⚘️ @jasmine_lenatsag
Αριστούργημα !!!! Ο συνδυασμός φράουλα και σοκολάτα με ξετρελαίνει. Τέλειοοο 💯💯 Μπράβο Αριστέα.👏👏👏
tahitian
tahitian @artist_ea
@jasmine_lena10 Και ποιον δε ξετρελαίνει Λένα μου!Πήγα στη δουλειά μαζί με ρυζόγαλο και παραμιλουσαν. Νομίζω είναι από τους πλεον προσφιλεις συνδυασμους
 Jasmine⚘️
Jasmine⚘️ @jasmine_lenatsag
@artist_ea ωωωω ναι. Μπορεί να να συντηρηθεί για κάποιο διάστημα στο βάζο?
tahitian
tahitian @artist_ea
@jasmine_lena10 Μπορεί να διατηρηθεί για μεγάλο διάστημα όπως τα γλυκά ρου κουταλιού καθώς η ζάχαρη είναι φυσικό συντηρητικο-και έχει μπόλικη-αλλα εξαφανίζεται πολυ πιο γρήγορα-σνιφ🥺
Spookie
Spookie @Spookie
Καλησπέρα, μπορούμε να αντικαταστήσουμε τη κουβερτουρα με γάλακτος? Νομίζω έτσι θα μου θυμίζει ακόμη περισσότερο lila pause!
tahitian
tahitian @artist_ea
@Spookie Μη σου πω και καλυτερα. Είχα κάτι νηστίσιμο στο μυαλό μου αλλιώς θα το προτιμούσα και γω έτσι
Spookie
Spookie @Spookie
@artist_ea αν το δοκιμάσεις πριν από μένα με γάλακτος, σε παρακαλώ πες μου πως βγήκε!
Λες να χρησιμοποιήσουμε την ίδια ποσότητα ζάχαρης αν βάλουμε γάλακτος ή θα παραβγεί γλυκό?
tahitian
tahitian @artist_ea
@Spookie Ναι, σίγουρα θα βάλω ζάχαρη στο ελάχιστο