
Cleopatra @Cleopatra
Καλησπέρα. Μπορώ να φτιάξω λίγο περισσότερη ζύμη και να σκεπάσω ολόκληρη τη γέμιση;

ouraniaxira @ourania10
@Cleopatra καλησπέρα. Και βέβαια μπορείς. Επίσης μπορείς να κάνεις όσο λέει η συνταγή και να ρίξεις λιγότερο από κάτω και να στρώσεις τον υπόλοιπο από πάνω. Καλή επιτυχία, αν τη φτιάξεις

ouraniaxira @ourania10
@Cleopatra σίγουρα θα την ευχαριστηθειτε. Κι εγώ θα την φτιάξω, την έχω στο πρόγραμμα

Cleopatra @Cleopatra
Τελικά βγήκε αρκετά ψωμένια, αλλά δεν μας χάλασε καθόλου. Την λάτρεψαν όλοι... Τους άρεσε πολύ, γιατί έβαλα και νηστίσιμο άσπρο τυρί και τους φάνηκε σαν πίτσα 🍕!

ouraniaxira @ourania10
@Cleopatra χαίρομαι που σας άρεσε. Αν την ξαναφτιάξεις μείωσε το χυλό. Καλό βράδυ 😘

