chiotissa
chiotissa @cook_8468618
Γεια σου πατριδα!!!Ηθελα να ρωτησω ,αν μπορω να βαλω ζαχαρη καρυδας η στεβια
Argiro Glyka
Argiro Glyka @argieglyka17
καλημερα βεβαιως και μπορεις αλλα στην στεβια πρεπει να βρεις σωστη αναλογια καλη πρωτομαγια σ ευχαριστω πολυ