
Σχόλια για
Γεμιστό τσουρέκι με γέμιση μήλου

Argiro Glyka @argieglyka17
Πολύ ωραία ιδέα οι φόρμες κέικ και πολύ νόστιμη επιλογή η γέμιση μήλου Καλό Πάσχα

🌷Μαίρη Κωστόπουλου🌷 @Mary_Salamina
μπραβο σας,φαινεται πεντανοστιμο.θα επιχειρησω να το φτιαξω κ γω.Καλο Πασχα με υγεια για σας κ την οικογένεια σας.

Λεμονιά Πούλου @Lemonia
Ευχαριστώ πολύ Μαίρη, επίσης καλό Πάσχα με υγεία!! Καλή επιτυχία αν το φτιάξεις 😘



