Argiro Glyka
Argiro Glyka @argieglyka17
Πολύ ωραία ιδέα οι φόρμες κέικ και πολύ νόστιμη επιλογή η γέμιση μήλου Καλό Πάσχα
🌷Μαίρη Κωστόπουλου🌷
🌷Μαίρη Κωστόπουλου🌷 @Mary_Salamina
μπραβο σας,φαινεται πεντανοστιμο.θα επιχειρησω να το φτιαξω κ γω.Καλο Πασχα με υγεια για σας κ την οικογένεια σας.
Λεμονιά Πούλου
Λεμονιά Πούλου @Lemonia
Ευχαριστώ πολύ Μαίρη, επίσης καλό Πάσχα με υγεία!! Καλή επιτυχία αν το φτιάξεις 😘