Σχόλια για
Νοστιμότατα και υγιεινά μπιφτέκια σολωμού

leangourmet @cook_8471582
Αν το επιτρέπουν οι συντονιστές, μπορώ να έχω τη διεύθυνση του εστιατορίου;\n\nΠειράζει να τα δοκιμάσουμε επι τόπου;

jovanul @chrismar2
Πολύ νόστιμα τα μπιφτεκάκια σου. Τα έφτιαξα χωρίς τις πιπεριές λόγω αλλεργίας και τα έψησα στο φούρνο. Είναι πολύ πιο ελαφριά από τον απλό ψητό σολομό που μου βγαίνει μέσα στο λάδι. Μπράβο.

papadeog @cook_8469299
Jovanul σε ευχαριστώ πολύ!! Θα το δοκιμάσω κι εγώ το ψήσιμο στον φούρνο!!

