Γλυκό στο ποτήρι
Γρήγορο εύκολο νόστιμο δροσερό
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Θρυμματιζουμε το κέικ ενώ φτιάχνουμε ένα σιρόπι με τη μια κούπα ζάχαρη και μια κούπα νερό.μόλις πάρει βράση σβηνουμε
Ετοιμάζουμε τις κρέμες ωσπου να κρυώσει το σιρόπι - 2
Για τη ασπρη κρέμα χτυπάμε για 3- 4 λεπτά το μόρφατ το ζαχαρούχο και τη βανίλια.Για την κρέμα σοκολάτας βάζουμε στο κατσαρολάκι το κακάο τη άχνη ζάχαρη το κορν φλάουρ τη βανίλια το γάλα και το βούτυρο και ανακατεύουμε ώστε να ενσωματβθει και να γίνει μια βελουδινη κρέμα.αποσύρουμε από τη φωτιά.
- 3
Συναρμολογούμε το γλυκό μας.βάζουμε σε ποτήρια ή φόρμα ή μπολ ότι έχουμε ή μας βολευει το τριμμένο κέικ το ραντίζουμε με το σιρόπι,βάζουμε την ασπρη κρέμα και ύστερα καλυπτουμε με τη κρέμα σοκολάτας βάζουμε στο ψυγείο για τουλάχιστον 3 ώρες και λίγο πριν το σερβίρουμε γαρνίρουμε με ότι θέλουμε(κεράσι,πουρακια,φράουλα κτλ)
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές





Σχόλια