Κέικ...Ζέβρα!!!🦓

Νόστιμο και πολύ αφράτο κέικ!!! Γίνεται πολύ γρήγορα και πολύ νόστιμο μαμαδίστικο κέικ!!!
Κέικ...Ζέβρα!!!🦓
Νόστιμο και πολύ αφράτο κέικ!!! Γίνεται πολύ γρήγορα και πολύ νόστιμο μαμαδίστικο κέικ!!!
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Χτυπάμε το βούτυρο με τη ζάχαρη μέχρι να αφρατέψει. Χρησιμοποιώ το βούτυρο γάλακτος του ΑΒ έχει πολύ ωραία γεύση. Προσθέτουμε τα αυγά, τις βανίλιες, ξύσμα, γάλα και τέλος το κοσκινισμένο αλεύρι μαζί με το μπέικιν.
- 2
Χωρίζουμε περίπου στην μέση το κέικ και προσθέτουμε στο ένα μείγμα κακάο και ανακατεύουμε. Παίρνουμε ένα στρογγυλό ταψί 26cm τοποθετούμε μια λαδόκολλα και με ένα κουτάλι ξεκινώντας από την μέση προσθέτοντας ανά δύο κουταλιές από το μείγμα μας μια άσπρο μια κακάο. Απλώνοντας σιγά μέχρι να τελειώσει. Ψήνουμε στους 180 με 200 βαθμούς περίπου μια ώρα μέχρι να ψηθεί.Το αφήνουμε να κρυώσει βγάζουμε την λαδόκολλα και σερβίρουμε!!! Καλή Επιτυχία!!!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές









Σχόλια (8)