
نظرات روی دستور
زولبیا😋
razieh @cook_22472107
سلام... عالی شده... من نشاسته پودری دارم نمیدونید اون رو باید چقدر بریزم؟

شیراز @cook_19268359
سلام ببخشید چرا شما نصف لیوان ماست استفاده کردید اخه همه دستورها یه لیوان ماست ریختند ممنون میشم جواب بدید

👩🍳Hamideh @Hamideh_cook
سلام گلم،نمدونم بقیه دستوراتشونو از کجا اوردن،ولی من و چندتا دیگه همینجور درست کردیم و خیلی خوبم شده
ماست من غلیظ بود،شاید بقیه ماستشون شله که ۱لیوان برمیدارن
ماست من غلیظ بود،شاید بقیه ماستشون شله که ۱لیوان برمیدارن

ناهید بانو👩🏻🍳 @Nahid_bano
سلام گلم 🌹☘️ ، ببخشید یه سوال داشتم چه نوع نشاسته ای استفاده کردید ؟

ناهید بانو👩🏻🍳 @Nahid_bano
من هم نشاسته گل دارم که به صورت یه خورده جامده ، نشاسته گندم که به صورت پودر هست

😍😍 @madaram
سلام من با یه دستور دیگه الان درست کردم و یک چهارم گلاب گفته بود ..و یک قاشق ارد ..الان مایع من ابکیه ..یک قاشق ارد دیگه اضاف کردم اما ب غلظت مایع شما نشد یعنی خراب کردم😥

👩🍳Hamideh @Hamideh_cook
سلام گلم، احتمالا موادشو کم و زیاد برداشتین، اگه خیلی شله میخواید یکم دیگه نشاسته بزنید شاید درست بشه
یا کلا بیخیالش بشید و با دستور من درست کنید ولی حتما مواد رو دقیق بردارید
یا کلا بیخیالش بشید و با دستور من درست کنید ولی حتما مواد رو دقیق بردارید

😍😍 @madaram
ن دقیق انجام دادم اون فقط گلاب رو یک چهارم برداشت ب نسبت شما بیشتر بود شاید ابکی بودنش بخاطر گلابه

👩🍳Hamideh @Hamideh_cook
الان دیدم دستور اون دوست عزیز رو، مایه ایشونم آبکیه
توی دستور من به مایه استراحت میدم، حالا بعد از استراحتش هم ببینید بازم آبکیه؟
توی دستور من به مایه استراحت میدم، حالا بعد از استراحتش هم ببینید بازم آبکیه؟








