نظرات روی دستور

زولبیا😋

razieh
razieh @cook_22472107
سلام... عالی شده... من نشاسته پودری دارم نمیدونید اون رو باید چقدر بریزم؟
شیراز
شیراز @cook_19268359
سلام ببخشید چرا شما نصف لیوان ماست استفاده کردید اخه همه دستورها یه لیوان ماست ریختند ممنون میشم جواب بدید
👩‍🍳Hamideh
👩‍🍳Hamideh @Hamideh_cook
سلام گلم،نمدونم بقیه دستوراتشونو از کجا اوردن،ولی من و چندتا دیگه همینجور درست کردیم و خیلی خوبم شده
ماست من غلیظ بود،شاید بقیه ماستشون شله که ۱لیوان برمیدارن
ناهید بانو👩🏻‍🍳
ناهید بانو👩🏻‍🍳 @Nahid_bano
سلام گلم 🌹⁦☘️⁩ ، ببخشید یه سوال داشتم چه نوع نشاسته ای استفاده کردید ؟
👩‍🍳Hamideh
👩‍🍳Hamideh @Hamideh_cook
نشاسته گل که همون نشاسته گندمه،از لوازم قنادی بپرس دارن
ناهید بانو👩🏻‍🍳
ناهید بانو👩🏻‍🍳 @Nahid_bano
من هم نشاسته گل دارم که به صورت یه خورده جامده ، نشاسته گندم که به صورت پودر هست
👩‍🍳Hamideh
👩‍🍳Hamideh @Hamideh_cook
بهتره خرده باشه مثل عکس،پودر نباشه
👩‍🍳Hamideh
👩‍🍳Hamideh @Hamideh_cook
بله میشه،فقط باید ماستش کمی سفت باشه،زیادی شل نباشه
😍😍
😍😍 @madaram
سلام من با یه دستور دیگه الان درست کردم و یک چهارم گلاب گفته بود ..و یک قاشق ارد ..الان مایع من ابکیه ..یک قاشق ارد دیگه اضاف کردم اما ب غلظت مایع شما نشد یعنی خراب کردم😥
👩‍🍳Hamideh
👩‍🍳Hamideh @Hamideh_cook
سلام گلم، احتمالا موادشو کم و زیاد برداشتین، اگه خیلی شله میخواید یکم دیگه نشاسته بزنید شاید درست بشه
یا کلا بیخیالش بشید و با دستور من درست کنید ولی حتما مواد رو دقیق بردارید
😍😍
😍😍 @madaram
ن دقیق انجام دادم اون فقط گلاب رو یک چهارم برداشت ب نسبت شما بیشتر بود شاید ابکی بودنش بخاطر گلابه
👩‍🍳Hamideh
👩‍🍳Hamideh @Hamideh_cook
الان دیدم دستور اون دوست عزیز رو، مایه ایشونم آبکیه
توی دستور من به مایه استراحت میدم، حالا بعد از استراحتش هم ببینید بازم آبکیه؟
😍😍
😍😍 @madaram
الان درست کردم یک ساعت تا دوساعت استراحت میدم ببینم چی میشه