
نظرات روی دستور
شیرینی مشهدی مخصوص یلدا

banookord @banookord124899
ســــلام مهـــربانمـــروزتـــون مملـــــــواز آرامشمنتـــــخباتـــــون عالی
نوشجانتون 👏👏👏👏💖💖💜💜
نوشجانتون 👏👏👏👏💖💖💜💜

Leili Feizi @lili_cook2021
سلام دوست عزیزم.برای کیک ها میشه از پیمانه استفاده کرد.اما شیرینی دقت بیشتری میخواد و معمولا با گرم هستش.چون اگر کمی مواد کم و زیاد بشه کیفیتش خوب نمیشه.من یکبار از روی یک دستوری با پیمانه اندازه گرفتم و اصلا خوب نشد... حالا اگر خواستید دوباره وزن میکنم و با عکس پیمانه رابراتون میفرستم

Leili Feizi @lili_cook2021
فر را برای شیرینی فقط یک ربع زودتر روشن کنید.اگر بیشتر روشن بماند و داغتر شود شیرینی تیره میشود.
از آرد سفید یا لواش برای این شیرینی استفاده کنید.
زیر شیرینی را هم بعد از ۸ دقیقه تند تند چک کنید اگر کمی طلایی شد کافی است. وگرنه زیرش سیاه میشود و خود شیرینی هم تیره
از آرد سفید یا لواش برای این شیرینی استفاده کنید.
زیر شیرینی را هم بعد از ۸ دقیقه تند تند چک کنید اگر کمی طلایی شد کافی است. وگرنه زیرش سیاه میشود و خود شیرینی هم تیره

Leili Feizi @lili_cook2021
شاید خوب با وردنه نازک نکردید و ضخیم قالب زدید. یکی دوتا سوراخ با چنگال هم میزدید اصلا اینطور نمیشد.








