نظرات روی دستور

شیرینی مشهدی مخصوص یلدا

 Mahnoosh
Mahnoosh @Mahnoosh_cook
به به چقدر عاالی و خوشمزه نوش جونتون عزیزم👌👌👌
banookord
banookord @banookord124899
ســــلام مهـــربانمـــروزتـــون مملـــــــواز آرامشمنتـــــخباتـــــون عالی
نوشجانتون 👏👏👏👏💖💖💜💜
😍😍
😍😍 @madaram
میشه گرم هارو با پیمانه بگید
Leili Feizi
Leili Feizi @lili_cook2021
سلام دوست عزیزم.برای کیک ها میشه از پیمانه استفاده کرد.اما شیرینی دقت بیشتری میخواد و معمولا با گرم هستش.چون اگر کمی مواد کم و زیاد بشه کیفیتش خوب نمیشه.من یکبار از روی یک دستوری با پیمانه اندازه گرفتم و اصلا خوب نشد... حالا اگر خواستید دوباره وزن میکنم و با عکس پیمانه رابراتون میفرستم
 ye cookpadi😍
ye cookpadi😍 @Miss_AsraGoli2113
عزیزم ممنون میشم بفرستی با پیمانه
Leili Feizi
Leili Feizi @lili_cook2021
نوش جان.کوک اسنپ بفرستید ببینیم هنرتون رو کدبانوی عزیز
sabzine_m
sabzine_m @sabzine_m
خیلی عالی درست کردین دستت طلا نوش جانت
Leili Feizi
Leili Feizi @lili_cook2021
ممنونم دوست عزیزم‌... به قشنگی کارهای شما نمیرسه
😍😍
😍😍 @madaram
خیلی خوشمزه شد ولی چرا شیرینی شما خوشرنگتره
Leili Feizi
Leili Feizi @lili_cook2021
فر را برای شیرینی فقط یک ربع زودتر روشن کنید.اگر بیشتر روشن بماند و داغتر شود شیرینی تیره میشود.
از آرد سفید یا لواش برای این شیرینی استفاده کنید.
زیر شیرینی را هم بعد از ۸ دقیقه تند تند چک کنید اگر کمی طلایی شد کافی است‌. وگرنه زیرش سیاه میشود و خود شیرینی هم تیره
Zari Maaaah
Zari Maaaah @zarimaaah1365
یبار درست کردم مث کیک پف کرد چرا؟؟😑
Leili Feizi
Leili Feizi @lili_cook2021
شاید خوب با وردنه نازک نکردید و ضخیم قالب زدید. یکی دوتا سوراخ با چنگال هم میزدید اصلا اینطور نمیشد.