
نظرات روی دستور
شیرینی نخودچی من

navishad @cook_15722354
پناه جان تو دستورات نخودچی بدون فر هم اموزش داده شده برید تو لیست شیرینی نخودچی میبینید

Saba Dehghan @saba2125
خیلی عالی شده.فقط اینکه شما دو رنگ نخودچی درست کردین ینی برای هرکدوم همه ی این مراحل رو جداگونه انجام دادید؟نمیشه خمیرو درست کرد بعد ب دوقسمت تقسیم کنیم و یکیشو شکلاتی و یکیشو زعفرونی کنیم؟

navishad @cook_15722354
ولی معمولا زعفرونی خشمزه تره من پیشنهاد میکنم خمشوزعفرونی درست کنید در ضمن درست کردن این شیرینی حوصله میخواد اخه باید هی خمیر که خیلی نرم رو با کف دست صاف کنی و قالب بزنی

navishad @cook_15722354
خیلی سفت یعنی چطوری خمیر خیلی نرمی میشه مثل ماسه نرم که با فشردن دست جمع میشه و قالب بزن
زهرا @cook_15807078
سفت نه یعنی یخورده خشک شده فک کنم مثله اینکه آردش بیشتر شده باشه اونجوری شده




