نظرات روی دستور

شیرینی نخودچی من

navishad
navishad @cook_15722354
من تو فر ۱۰ تا ۱۵ میزارم شما هم بعد ۱۰ دقیقه چک کن اماده میشه زود
navishad
navishad @cook_15722354
پناه جان تو دستورات نخودچی بدون فر هم اموزش داده شده برید تو لیست شیرینی نخودچی میبینید
navishad
navishad @cook_15722354
به اسم خانم راضیه هستش که گذاشته
Saba Dehghan
Saba Dehghan @saba2125
خیلی عالی شده.فقط اینکه شما دو رنگ نخودچی درست کردین ینی برای هرکدوم همه ی این مراحل رو جداگونه انجام دادید؟نمیشه خمیرو درست کرد بعد ب دوقسمت تقسیم کنیم و یکیشو شکلاتی و یکیشو زعفرونی کنیم؟
navishad
navishad @cook_15722354
بله میشه عزیزم من چون سفارش میگیرم برا هر رنگ کل خمیر را درست میکنم
navishad
navishad @cook_15722354
ولی معمولا زعفرونی خشمزه تره من پیشنهاد میکنم خمشوزعفرونی درست کنید در ضمن درست کردن این شیرینی حوصله میخواد اخه باید هی خمیر که خیلی نرم رو با کف دست صاف کنی و قالب بزنی
Fateme
Fateme @nazaninzahra2021
خیلی عالی شده دست گلت درد نکنه راستی دو آتیشه یعنی چه؟
navishad
navishad @cook_15722354
رنگش تیره تر از ارد نخودچی معمولی
زهرا
زهرا @cook_15807078
سلام خسته نباشی من خمیرم خیلی سفت شده باید چکار کنم
navishad
navishad @cook_15722354
خیلی سفت یعنی چطوری خمیر خیلی نرمی میشه مثل ماسه نرم که با فشردن دست جمع میشه و قالب بزن
زهرا
زهرا @cook_15807078
سفت نه یعنی یخورده خشک شده فک کنم مثله اینکه آردش بیشتر شده باشه اونجوری شده
زهرا
زهرا @cook_15807078
در ضمن من آردو آرد نخودشو هم یه تفت دادم چون گفته بودین دو آتیشه باشه
navishad
navishad @cook_15722354
نه فدات نباید تفت بدی اونی که اماده دو اتیشه باشه فرق میکنه