نظرات روی دستور

شیرینی کشمشی 🍪

نفیسه
نفیسه @cook_16632162
بدون فر میشه درشت کرد
توی مایکرویو یا قابلمه؟
Lida Aali
Lida Aali @lida_aali
بله نفیسه جان میشه خودم توی قابلمه درست نکردم ولی دوستان درست کردن گفتند که میشه توی یک ماهیتابه در دار شعله پخش کن بزار زیرشو کم کن درب قابلمه رو با دم کن بزار حدود ۲۰دقیقه طول میکشه بعد چک کن ببین زیر شیرینی کمی طلایی شده بود خاموش کن حتما فاصله شیرینی ها رو حفظ کن چون بعد اینکه گرما دیدخیلی پهن میشه و بهم میچسبن
Sadaf Zarei
Sadaf Zarei @s_z21
ببخشید پودر شکر همون پودر قنده?
mohammad ghazizade
mohammad ghazizade @Fatemeh_6976
سلام ببخشید میخاستم ببینم مثله بازاری ها حالت کیک پیدا میکنه؟یا اینکه ترد میشه؟
Lida Aali
Lida Aali @lida_aali
سلام خواهش میکنم اگر دقیق با این رسپی درست کنید حالت متوسط داره نه خیلی خشکه نه دقیق حالت کیک داره از شیرینی های بیرون خیلی با کیفیت تر و خوشمزه تر هستش اگر بخواید نرم تر باشه کره رو بیش تر کنید اگر خشک تر و ترد تر بخواید آردشو بیش تر کنید
mohammad ghazizade
mohammad ghazizade @Fatemeh_6976
باشه خیلی ممنون .بار اول با همین رسپی درست میکنم که ببینم چجوری میشه.متشکرم
Lida Aali
Lida Aali @lida_aali
خواهش میکنم باز هم سوالی در این خصوص داشتید در خدمتم
Mitra
Mitra @cook_21117012
عزیزم برای شیرینی کشمشی میشه کلا یک و نیم لیوان آرد؟نفهمیدم میزان آرد
Lida Aali
Lida Aali @lida_aali
بله گلم ۱ و نیم پیمانه اس خود کوکپد میگه باید اینطوری بنویسید
Lida Aali
Lida Aali @lida_aali
خواهش میکنم گلم هر سوالی داشتی در خدمتم عزیزم 😍
Mitra
Mitra @cook_21117012
ممنون عزیزم از لطفت مهربون🥰
Mitra
Mitra @cook_21117012
عزیزم شیرینی کشمشی را بدون فر میخواستم درست کنم
Lida Aali
Lida Aali @lida_aali
میترا جان دوستان با تابه درست کردن خودم تا حالا توی تابه درست نکردم شما با نصف مواد یا یک سوم مواد درست کن اگر دویت داشتی بیشتر درست کن توی تابه کاغذ روغنی بنداز دمکنی بذار تا درست بشه فقط با فاصله بذار چون هنگام پخت شیرینی پهن میشه
Mitra
Mitra @cook_21117012
عزیزم کاغذ روغنی ندارم می‌تونم تو تابه درست کنم؟
Lida Aali
Lida Aali @lida_aali
میترا جان کاغذ آ چا داری توی خونه ؟ اگر داری خوب با روغن مایع چربی کنید از کف تابه
Lida Aali
Lida Aali @lida_aali
خیلی حرارت رو کم کن حتما هم شعله پخش کن بذار ولی بدون روغن هم میسوزه هم میچسبه
Lida Aali
Lida Aali @lida_aali
میترا جان مال کدوم شهری گلمپ
ayhan
ayhan @cook_20104510
من پودر شكر ندارم،با شكر نميشه؟؟؟
Lida Aali
Lida Aali @lida_aali
نه عزیز نمیشه حتما باید پود شکر باشه اگر آسیاب برقی دارید شکر رو آسیاب کن
Artin
Artin @cook_19726319
سلام میشه با روغن مایع هم‌درست کرد؟ به جای کره
Lida Aali
Lida Aali @lida_aali
سلام آرتین جان نه نمیشه چون شیرینی وا میره
Lida Aali
Lida Aali @lida_aali
همون ۱۵۰ درجه سانتیگراد منم با توستر درست کردم
Artin
Artin @cook_19726319
پس باید حتما کره بخرم ممنون
Lida Aali
Lida Aali @lida_aali
بله حتما" کره باید باشه کلا همه شیرینی ها رو باید با کره درست کنیم
Artin
Artin @cook_19726319
من چند باری شیرینی درست میکنم سفت میشه
Lida Aali
Lida Aali @lida_aali
سفت شدن شیرینی علت های مختلفی داره شاید از کره استفاده نکردید کره شیرینی رو خیلی لطیف میکنه ویا شاید خیلی وزیاد گذاشتید توی فر بمونه خشک شده ویا از مواد مرغوب استفاده نکردید
Artin
Artin @cook_19726319
بیشتر از روغن استفاده کردم
Lida Aali
Lida Aali @lida_aali
پس دلیلش همینه اصلا برای شیرینی از روغن استفاده نکن دلیلش همینه و حتما مواظب باش زیاد توی فر نمونه چون شیرینی وقتی گرمه بنظر نرم میاد شما فکر میکنی نپخته مدت زمان پختنشو زیاد میکنی در این صورت شیرینیتون بعد از سرد شدن سفت میشه مدت زمان پختشو زیاد نکن بذار سرد بشه وقتی سرد شد خودشو میگره
😍😍
😍😍 @madaram
من درست کردم عالی شدن مررررررسیییی
Lida Aali
Lida Aali @lida_aali
ای جانم نوش جانتون باشه احسنت کدبانو جان😍🙏👏👏👏
😍😍
😍😍 @madaram
ببخشید من ۲۰۰گرم مارگارین دارم چند قاشق ازش کم کنم که بشه ۱۵۰ ترازو ندارم😭