النا
النا @cook_20109170
سلام صبح بخبر عاای بود روش پخت ماکارونیتون ولی متاسفانه منم ماکروویو دارم فقط تنها کاری که یاد گرفتم بتونم کیک درست کنم و غذا داغ کنم
اگر لطف کنید راهنمایی کنید رو چه درجه و زمانی درست کردین که منم درست کنم
یک بار هم ماهی گذاشتم ماهیم هم سوخت هم مثل سنگ شده بود
موفق باشید عزیزم
فاطمه
فاطمه @cook_18214640
سلام، ممنونم عزیزم
هیچ اشکالی نداره، شما با همون مایکروویو هم میتونین انجام بدین، من معمولا میزارم حالت کانوکشن که گرما رو قشنگ پخش میکنه و پمیر پیتزا قشنگ آب میشه
البته من از اون گزینه های ۱، ۲،۳،۴،۵ هم خیلی استفاده میکنم برا پخت گوشت و مرغ و ماهی و سبزیجات
چند دقیقه بزارین کافیه و دمای ۱۰۰ الی ۱۵۰ درجه خوبه