
نظرات روی دستور
بفرمایین ماکارونی خیلی خیلی خوشمزه به سبک من

النا @cook_20109170
سلام صبح بخبر عاای بود روش پخت ماکارونیتون ولی متاسفانه منم ماکروویو دارم فقط تنها کاری که یاد گرفتم بتونم کیک درست کنم و غذا داغ کنم
اگر لطف کنید راهنمایی کنید رو چه درجه و زمانی درست کردین که منم درست کنم
یک بار هم ماهی گذاشتم ماهیم هم سوخت هم مثل سنگ شده بود
موفق باشید عزیزم
اگر لطف کنید راهنمایی کنید رو چه درجه و زمانی درست کردین که منم درست کنم
یک بار هم ماهی گذاشتم ماهیم هم سوخت هم مثل سنگ شده بود
موفق باشید عزیزم

فاطمه @cook_18214640
سلام، ممنونم عزیزم
هیچ اشکالی نداره، شما با همون مایکروویو هم میتونین انجام بدین، من معمولا میزارم حالت کانوکشن که گرما رو قشنگ پخش میکنه و پمیر پیتزا قشنگ آب میشه
البته من از اون گزینه های ۱، ۲،۳،۴،۵ هم خیلی استفاده میکنم برا پخت گوشت و مرغ و ماهی و سبزیجات
چند دقیقه بزارین کافیه و دمای ۱۰۰ الی ۱۵۰ درجه خوبه
هیچ اشکالی نداره، شما با همون مایکروویو هم میتونین انجام بدین، من معمولا میزارم حالت کانوکشن که گرما رو قشنگ پخش میکنه و پمیر پیتزا قشنگ آب میشه
البته من از اون گزینه های ۱، ۲،۳،۴،۵ هم خیلی استفاده میکنم برا پخت گوشت و مرغ و ماهی و سبزیجات
چند دقیقه بزارین کافیه و دمای ۱۰۰ الی ۱۵۰ درجه خوبه


