نظرات روی دستور

شیرینی آلمانی یا مشهدی

maryam
maryam @cook_21005376
سلام سال نو مبارک .ببخشید کاغذ روغنی ندارم اشکالی داره؟بعضی دستورها میگن خمیر تو یخچال بره نیازی نیست؟این خمیر روغن پس باید بده یا نه؟لطیفه یا حالت ترک دار میشه موقع برش ممنون میشم جواب بدید
راضیه قدیمی
راضیه قدیمی @razieh_Ghadimi_55
سلام. عید شما هم مبارک. کاغذ معمولی رو زیر و روش رو چرب کنین تو سینی بزارین. یخچال نمی خاد . خیلی اطیف . زیاد ورز ندین که به روغن میوفته و بعد پخت خشک میشه. ترک نداره نرم و خوشمزه است.
maryam
maryam @cook_21005376
سلام ببخشید برای نون خامه ای ماسوره نداشتم با قاشق کوچیک یکم یکم ریختم تو سینی اشکالی داره؟
Fatemeh. M
Fatemeh. M @cook_20805872
سلام عزیزم
ببخشید بیشتر رسپی ها باخامه هست
بدون خامه میشه؟
Fatemeh. M
Fatemeh. M @cook_20805872
سلام ببخشید صد گرم کره چقدر میشه؟
راضیه قدیمی
راضیه قدیمی @razieh_Ghadimi_55
صد گرمه دیگه. کره چون بسته بندی شده و اندازه داره لیوان نزدم.
Fatemeh. M
Fatemeh. M @cook_20805872
سلام
من درست کردم خیلی خوب شد فقط یکم خشکه چکار کم؟
راضیه قدیمی
راضیه قدیمی @razieh_Ghadimi_55
شیرینی دو حالت خشک میشه خمیر رو زیاد ورز دادن و مدت زمان پخت زیاد بودن .خشک میشه .کاری شم نمیشه کرد
الهه
الهه @Elahe_yazd
سلام ممنون از دستور خوبتون. من این شیرینی رو درست کردم حالا می‌خوام مارمالاد بزنم. مارمالادم یکم سفته میتونم یه مقدار گرمش کنم بعد بزنم روی شیرینی ؟
🌸ساراحسیـنی🌸
🌸ساراحسیـنی🌸 @sarahosseini77
ببخشید خانم قدیمی میشه بگید دماش برای توستر چقد باشه
─═इई 🍃بـهاره🍃ईइ═─
─═इई 🍃بـهاره🍃ईइ═─ @cook_20879913
احسنت به همه دستورهاتون
عالــــــــــــــــــــــــــے😍