
نظرات روی دستور
شیرینی آلمانی یا مشهدی
maryam @cook_21005376
سلام سال نو مبارک .ببخشید کاغذ روغنی ندارم اشکالی داره؟بعضی دستورها میگن خمیر تو یخچال بره نیازی نیست؟این خمیر روغن پس باید بده یا نه؟لطیفه یا حالت ترک دار میشه موقع برش ممنون میشم جواب بدید

راضیه قدیمی @razieh_Ghadimi_55
سلام. عید شما هم مبارک. کاغذ معمولی رو زیر و روش رو چرب کنین تو سینی بزارین. یخچال نمی خاد . خیلی اطیف . زیاد ورز ندین که به روغن میوفته و بعد پخت خشک میشه. ترک نداره نرم و خوشمزه است.
maryam @cook_21005376
سلام ببخشید برای نون خامه ای ماسوره نداشتم با قاشق کوچیک یکم یکم ریختم تو سینی اشکالی داره؟

راضیه قدیمی @razieh_Ghadimi_55
شیرینی دو حالت خشک میشه خمیر رو زیاد ورز دادن و مدت زمان پخت زیاد بودن .خشک میشه .کاری شم نمیشه کرد
الهه @Elahe_yazd
سلام ممنون از دستور خوبتون. من این شیرینی رو درست کردم حالا میخوام مارمالاد بزنم. مارمالادم یکم سفته میتونم یه مقدار گرمش کنم بعد بزنم روی شیرینی ؟















