املت سیبزمینی

🇮🇷 🌺 مامان ضحا 🌺 🇮🇷 @Nnnnnn12
اگه مثل من تو تابه سرو کنید ظرف کمتر کثیف میشه در نتیجه آب کمتری مصرف میشه پس بیشتر به صرفه میشه 😌😁
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
املت سیبزمینی
اگه مثل من تو تابه سرو کنید ظرف کمتر کثیف میشه در نتیجه آب کمتری مصرف میشه پس بیشتر به صرفه میشه 😌😁
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
مراحل تهیه
- 1
سیبزمینی حلقه شده رو با نمک، فلفل سیاه و زردچوبه سرخ کردم
- 2
تخم مرغ، ترکیب سبزی جعفری و تره و ترخون خرد شده نمک، فلفل سیاه و قرمز، پودر پاپریکا و پولبیبر و پنیر پیتزا رو با هم مخلوط کردم
- 3
مخلوط کردم تا یکدست بشه
- 4
مخلوط تخم مرغ رو روی سیبزمینی سرخ شده اضافه کردم
- 5
درب ظرف رو گذاشتم تا با حرارت کم گذاشتم تا بپزه 👈من چند دقیقه گذاشتم تو فر تا روش گریل بشه👈 میتونید برگردونید تا طرف دیگش هم سرخ بشه
- 6
اگر براتون مفید بود لطفا صلواتی برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان بفرستید 🌹🌹
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/25886425








نظرات (3)