Crema de Carabassó ”Special Estiu”

El carabassó i la ceba es couen molt bé al microones, pelats i tallats a rodanxes, dins d'un recipient tapat i amb un xic d'aigua. Passats deu minuts, es remenen i es tornen a introduir al microones a màxima potència fins que estiguin cuits.
Crema de Carabassó ”Special Estiu”
El carabassó i la ceba es couen molt bé al microones, pelats i tallats a rodanxes, dins d'un recipient tapat i amb un xic d'aigua. Passats deu minuts, es remenen i es tornen a introduir al microones a màxima potència fins que estiguin cuits.
Paso a paso
- 1
Es bullen els carabassons i la ceba fins que estiguin ben tous; això és essencial perquè la crema tingui una textura sedosa. Es pot fer al microones tal com s'ha explicat a l'inici.
- 2
Un cop cuits, si s'han bullit en aigua, s'han d'escórrer. S'hi afegeix una cullerada de mantega, que es fondrà ràpidament, i es tritura tot amb la batedora.
- 3
En un recipient a part, es posen la poma pelada i el cogombre pelat (sense les llavors de la part central), tots dos tallats a trossets, juntament amb el iogurt i la crema de llet. Es tritura tot plegat. No han de quedar grumolls. Si està molt espès s'hi afegeix la llet. A mi m'agrada amb aquesta mica de llet de civada. Salem al gust.
- 4
S'ajunta tot en un mateix recipient i es barreja bé per homogeneïtzar, batent per obtenir una textura fina.
- 5
Guardar a la nevera i servir ben freda.
Palabras clave
Recetas similares
Más recetas








Comentarios