یه غذای خودم پز
#ماه_رمضان
هنوز نخوردم ولی شک ندارم مزش عالیه
مراحل تهیه
- 1
سیب زمینی ها رو بذارید بپزه با آب فلفل دلمه ای قارچ کالباس رو خورد کنید ریز بعد سیب زمینی هاتون که پخت با چنگال له کنید و موادش رو که خرد کردین بهش اضافه کنید و نمک فلفل دو قاشق آرد بهش اضافه کنید و مخلوط کنید
- 2
اون بقیه آرد رو با آب مخلوط کنید و از موادتون هر اندازه ای که دوست دارید برداری توپک درست کنید و تو آب آرد بغلتانید و با روغن زیاد سرخ کنید و با سس گوجه میل کنید نوش جان 😋😋😋😋
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/12347331





نظرات