کیک خیس
#سرآشپز_طلایی
یه رسپی کمی متفاوت
مراحل تهیه
- 1
به پ و آرد و ۳ بار الک کنید.
- 2
شیر یا آب ، شکر ، روغن مایع و پودر کاکائو رو با هم مخلوط کنید و هم بزنید تا یکدست بشه.از این سس یک لیوان بردارید و کنار بذارید.
- 3
تخم مرغ ها و وانیل رو به سس در ظرف اضافه کنید و باهمزن برقی بزنید.بعد مخلوط آرد و به پ رو اضافه کنید.دورانی هم بزنید.در قالب چرب شده و در فرگرم با درجه ۱۸۰ بذارید.
- 4
اون یک لیوان سس که کنار گذاشتید رو حدود ۳ دقیقه بجوشانید تا غلیظ بشه و بذارید سرد بشه.
- 5
کیک که پخت با خلال دندون روشو چندبار سوراخ سوراخ کنید و سس رو رویش بریزید. و با ترافل دیزاین کنید.
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/12753960




نظرات (31)