Ταχίνι round 2! 😃

Δημητρα Βαρταλαμη @DimiV
Για πρωινό, απογευματινό ακόμα και για γλυκό!
ΥΓ: Επιμένω στο συγκεκριμένο προϊόν ταχίνι σουσάμι Θεσσαλονίκης που το βρίσκουμε στο Σκλαβενίτη συνήθως. Είναι ένα συγκεκριμένο!
Ταχίνι round 2! 😃
Για πρωινό, απογευματινό ακόμα και για γλυκό!
ΥΓ: Επιμένω στο συγκεκριμένο προϊόν ταχίνι σουσάμι Θεσσαλονίκης που το βρίσκουμε στο Σκλαβενίτη συνήθως. Είναι ένα συγκεκριμένο!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/13556596



Σχόλια