
Μου σπάσανε γιατί έκανα το Λάθος να χρησιμοποιήσω φύλλο κρούστας. Αλλά σα γεύση νοστιμοτατες. Λιγότερο ελαιολαδο την επόμενη φορά και χοντρό φύλλο! Σε ευχαριστούμε

persaki @persaki
Η νοστιμιά παραμένει με όποιο φύλλο, απλά το χωριάτικο φύλλο κρατάει λιγότερο λάδι και γίνεται πιο ανάλαφρο . Το φύλλο κρούστας βγάζει αυτή τη λαδίλα που και γω δε θέλω καθόλου. Χαίρομαι τουλάχιστον που ήταν νόστιμα. Ευχαριστώ για το cooksnap 🙂🤗


