Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς στον αέρα.
- 2
Σε μια κατσαρόλα ρίχνουμε το γάλα. Ξεκινάμε να ζεσταίνουμε σε χαμηλή φωτιά. Μόλις ζεσταθεί καλά και δούμε τις πρώτες φουσκάλες σημαίνει ότι είναι έτοιμο. Δεν θέλουμε να βράσει! Αφαιρούμε από την φωτιά, ανακατεύουμε καλά και αφήνουμε στην άκρη.
- 3
Σε ένα μπολ ανακατεύουμε καλά με ένα κουτάλι το σιμιγδάλι, το κορν φλάουρ, τα αυγά, τη βανίλια, το ξύσμα και φτιάχνουμε μία πάστα. Σε αυτό το μίγμα προσθέτουμε ένα φλιτζάνι από το ζεσταμένο γάλα για να πάρει θερμοκρασία και μετά το ρίχνουμε όλο πίσω στην κατσαρόλα με το γάλα και ανακατεύουμε καλά.
- 4
Επιστρέφουμε την κατσαρόλα στην φωτιά στην φωτιά και ανακατεύουμε συνέχεια με το σύρμα με υπομονή μέχρι να πήξει η κρέμα. Προσοχή! Έχουμε χαμηλή φωτιά γιατί η κρέμα πήζει εύκολα και δεν θέλουμε να καεί.
- 5
Όταν πήξει η κρέμα αποσύρουμε από την φωτιά και προσθέτουμε το παγωμένο βούτυρο και τη σοκολάτα κομμένα σε κυβάκια και ανακατεύουμε απαλά. Όταν ενσωματωθεί στο μείγμα μας ρίχνουμε και το μέλι και ομογενοποιούμε καλά.
- 6
Βουτυρώνουμε και πασπαλίζουμε με σιμιγδάλι ένα στρόγγυλο πυρίμαχο σκεύος ή ταψάκι (27 εκ.) και ρίχνουμε μέσα το μείγμα.
- 7
Για την Επικάλυψη:
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά σε ένα μπολ και ρίχνουμε το μείγμα πάνω από την κρέμα να πάει σε όλη την επιφάνεια. - 8
Ψήνουμε για 40 - 45 λεπτά.
Καλή όρεξη.
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές




Σχόλια (6)