کته وگان ۲
به نام خدای یکتا 🌸🌺 یک غذای مقوی و بدون گوشت سرشار از ویتامین #کته #دمپخت #غذای_وگان #به_صرفه
کته وگان ۲
به نام خدای یکتا 🌸🌺 یک غذای مقوی و بدون گوشت سرشار از ویتامین #کته #دمپخت #غذای_وگان #به_صرفه
مراحل تهیه
- 1
هویج و کلم را بشورید پوست بکنید به دلخواه خرد کنید من نگینی خرد کردم در قابلمه کمی روغن بریزید پیاز نگینی شده را تفت بدهید کمی که سرخ شد هویج و کلم نگینی را اضافه کنید در قابلمه را روش بذارید شعله رو کم کنید اجازه بدهید تا با بخار قابلمه و آب داخل بافت هویج و کلم خودش کمی نرم بشه و بپزد ، هر از گاهی در قابلمه را باز کنید و همش بزنید سپس بهش ادویهها را بزنید
- 2
عطر ادویهها که بلند شد شنبلیله خشک را بهش اضافه کنید و شوید و ترخون خرد شده را هم اضافه کنید سپس آب جوش بریزید و اجازه بدهید ، قل بزند و آبش کم بشه وکلم وهویج بپزد
- 3
برنج را که چند ساعت قبل خیساندهایم آب اضافه آن را خالی میکنیم ،،به قابلمه اضافه میکنیم با کفگیر آهسته همش میزنیم تا خوب مواد با هم قاطی بشن نمک غذا را چک(تست) میکنیم اگر لازم بود کمی اضافه میکنیم وقتی آب اضافش تبخیر شد دمش میدیم ، اگر روغنش کمه روغن روش میریزیم چند تا حفره با پشت قاشق رو سطحش ایجاد میکنیم تا خوب دم بکشد و کته ما شفته نشه
- 4
این غذا رو میشه هم خالی خورد و هم در کنارش یک نیمرو یا یک کنسرو لوبیا یا تن ماهی حتی با سبزی خوردن و ترشی میل کرد نوش نگاه زیباتون🌺🌺🌺
- 5
🌸🌸 در اضافه کردن سبزیجات و ادویهها دقت کنید خیلی زیاد نریزید چون غذا تلخ میشود😊
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر



نظرات (6)