Kharry masaly ka Qeema

Asslam o alykum
Amma ki yad ati hai jab bht to me bnati hain yh qeema. Wo bht mazy ka bnati hyn no doubt wesa khana to me kabhi b zindagi me nhn bana skti wo zaiqa wo khubshu 🥺. #choosetocook q k ammi bht arae thein 🥺🥺🥺. Ammi k hath ka kahna bht yad ata hai unka bana hua pulao beef biryani Aloo goaht sab hi kich bht laziz hota hai lekin kuch khany aysy hoty hyn jin se kch kahania aur yadgar lamhat jury hoty hyn. Yeh wohi diah hai jis se ammi ki khushbu ammi ki yadyn ammi k sath hansa batyn krna saaab hi kuch jura hai. Yeh unho ny mjhy apni nazron k samny khary ho k sikhya tha aur wo waqt wo lamhat intyhai haseen thy. Haaayyyeee ammia kitni piari hoti hyn na 🥹🥹 AllahPak sab ki ammio ko sehtyabi atta karyn aur unka saya hmary sero lar qaim rkhyn amen aur jin ki ammian is dunia se eukhsat hogaein hyn unko sabr dyn q k maa ki kammi koi pori nhn kar skta 🥺 aur unki ammio ko jannat me allaw muqqam atta karyn ameenn.
#choosetocook
#ambasodor
Kharry masaly ka Qeema
Asslam o alykum
Amma ki yad ati hai jab bht to me bnati hain yh qeema. Wo bht mazy ka bnati hyn no doubt wesa khana to me kabhi b zindagi me nhn bana skti wo zaiqa wo khubshu 🥺. #choosetocook q k ammi bht arae thein 🥺🥺🥺. Ammi k hath ka kahna bht yad ata hai unka bana hua pulao beef biryani Aloo goaht sab hi kich bht laziz hota hai lekin kuch khany aysy hoty hyn jin se kch kahania aur yadgar lamhat jury hoty hyn. Yeh wohi diah hai jis se ammi ki khushbu ammi ki yadyn ammi k sath hansa batyn krna saaab hi kuch jura hai. Yeh unho ny mjhy apni nazron k samny khary ho k sikhya tha aur wo waqt wo lamhat intyhai haseen thy. Haaayyyeee ammia kitni piari hoti hyn na 🥹🥹 AllahPak sab ki ammio ko sehtyabi atta karyn aur unka saya hmary sero lar qaim rkhyn amen aur jin ki ammian is dunia se eukhsat hogaein hyn unko sabr dyn q k maa ki kammi koi pori nhn kar skta 🥺 aur unki ammio ko jannat me allaw muqqam atta karyn ameenn.
#choosetocook
#ambasodor
Steps
- 1
Oil ko gram kar k piaz add karun aur translucent karlyn.
- 2
Phr us me bareek katy lehsan aur adrak dal k brown fry karlyn.
- 3
Shania aur zeera bhoon lyn. Aur bhoon ka crush karlyn.
- 4
Ab pot me qeema add karyn aur sath hi green chilis add kar k qeemy ko bhon lyn phr tomatoes add karyn aur bhonlyn achi trhan se.
- 5
Sary spices add karun dhnia aur zeera wala powder add karyn aur phr halka halka oani dalty jayn bhonty jayn.
- 6
Last me serving diah me nikal kar serve karyn aur dhania adrak & green chili se garniah kardyn. Yh boil rice k sath bht mazydar lgta hh. ❤️
Similar Recipes
More Recipes
-

Priyangi Pujara
-

Chicken Fried rice with Leftover Rice - Japanese style
Madhumita Bishnu
-

Deep-Dish Spinach and Bacon Quiche
Tim Griffin
-

Crispy leftover Rice Veg Cutlets
Padmini Venkatesan
-

Samantha B
-

Sarvat Hanif
-

Crustless roasted vegetable quiche
Samantha B
-

Barnali Debdas
-

cindybear
-

Crock Pot Girl 🤡
-

cindybear
-

California Farm Green Tomato Salsa Verde
Hobby Horseman
-

Healthy Lemon Coconut Cookies w/ Maple Cream Cheese Frosting
randomwannabechef1000
-

Adeya -

Chef Tripti Saxena
-

Vaishali Suhas
-

Chef_From_Uae.
-

shaima'u minkaila Ilyasu
-

Chef Tripti Saxena
-

Alina Hryshchuk
-

Fakhra Rubab
-

Chef_From_Uae.


























Comments (3)