Μπισκοτογλυκό απώλειας βάρους με γεύση πτι-μπερ!

Το γλυκό προέκυψε από αποτυχία μιάς άλλης συνταγής που σχεδίαζα. Συγκεκριμένα, ήθελα να αναβαθμίσω σε τούρτα, το εν λόγω κρεμογλυκό μου που είχα παρουσιάσει εδώ https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/16349275-uperoxo-kremodes-glukaki-adunatismatos
Η αρχική ιδέα ήταν να φτιάξω ώς παντεσπάνι, την ζύμη που χρησιμοποιείται για τα σαβουαγιάρ. Όμως η μαρέγκα που απαιτείται για την συνταγή των σαβουαγιάρ, απέτυχε, μαζί και το ζυμάρι. Παρόλα αυτά το έψησα και το έβαλα ώς βάση στο απλό κρεμογλυκάκι, ώστε να γίνει κάτι σαν τούρτα.
Με έκπληξη όταν τελείωσα την διαδικασία, διαπίστωσα ότι το αποτυχημένο ζυμάρι είχε πάρει την γεύση Πτι-Μπέρ. Το...κατά λάθος αυτό νέο γλυκάκι, έλαβε όπως ήταν αναμενόμενο, ''έγκριση'' και ''πιστοποίηση'', και πλέον θα κοσμεί και αυτό με την σειρά του το ψυγείο, όπως και κάθε ψευτογλυκό που όταν το θεωρώ πετυχημένο, το ανεβάζω στον φιλόξενο αυτόν ιστότοπο, καθώς προσωπικά, ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που χωρίς φαγητό, μπορούν να ζήσουν. Χωρίς γλυκό, όχι.
Συνεπώς η μισή περιγραφή θα είναι ακριβώς ίδια με εκείνη του απλού κρεμογλυκού που έχει ήδη παρουσιαστεί.
Μπισκοτογλυκό απώλειας βάρους με γεύση πτι-μπερ!
Το γλυκό προέκυψε από αποτυχία μιάς άλλης συνταγής που σχεδίαζα. Συγκεκριμένα, ήθελα να αναβαθμίσω σε τούρτα, το εν λόγω κρεμογλυκό μου που είχα παρουσιάσει εδώ https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/16349275-uperoxo-kremodes-glukaki-adunatismatos
Η αρχική ιδέα ήταν να φτιάξω ώς παντεσπάνι, την ζύμη που χρησιμοποιείται για τα σαβουαγιάρ. Όμως η μαρέγκα που απαιτείται για την συνταγή των σαβουαγιάρ, απέτυχε, μαζί και το ζυμάρι. Παρόλα αυτά το έψησα και το έβαλα ώς βάση στο απλό κρεμογλυκάκι, ώστε να γίνει κάτι σαν τούρτα.
Με έκπληξη όταν τελείωσα την διαδικασία, διαπίστωσα ότι το αποτυχημένο ζυμάρι είχε πάρει την γεύση Πτι-Μπέρ. Το...κατά λάθος αυτό νέο γλυκάκι, έλαβε όπως ήταν αναμενόμενο, ''έγκριση'' και ''πιστοποίηση'', και πλέον θα κοσμεί και αυτό με την σειρά του το ψυγείο, όπως και κάθε ψευτογλυκό που όταν το θεωρώ πετυχημένο, το ανεβάζω στον φιλόξενο αυτόν ιστότοπο, καθώς προσωπικά, ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που χωρίς φαγητό, μπορούν να ζήσουν. Χωρίς γλυκό, όχι.
Συνεπώς η μισή περιγραφή θα είναι ακριβώς ίδια με εκείνη του απλού κρεμογλυκού που έχει ήδη παρουσιαστεί.
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Προσοχή, τα δύο κουτάκια που θα χρησιμοποιηθούν για την σαντιγί, να είναι μία μέρα μέσα στο ψυγείο για να έχει ανέβει η κρέμα, πάνω- πάνω πηγμένη.
- 2
Πρώτα καβουρδίζουμε με ελάχιστο ελαιόλαδο το σιμιγδάλι, και το αφήνουμε κάπου, να είναι έτοιμο.
- 3
Έπειτα σε ένα λεκανάκι χτυπάμε τις άλλες δύο κρέμες καρύδας, με το κακάο και την στέβια, μέχρι να γίνει όλο αυτό, μερέντα, και το ρίχνουμε σε ένα τάπερ.
- 4
Κατόπιν ρίχνουμε μέσα στην μερέντα που είναι το τάπερ, και το καβουρδισμένο σιμιγδάλι μας, και ανακατεύουμε να ομοιογενοποιηθεί ξανά, το μείγμα.
- 5
Αφήνουμε το τάπερ με την κρέμα, κάπου στην άκρη, για να δημιουργήσουμε το υποτιθέμενο Πτί- Μπέρ τώρα, που θα είναι και η βάση του γλυκού.
- 6
ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ ΠΤΙ-ΜΠΕΡ: Πρώτα χτυπάω πολύ καλά στο μίξερ, (ακόμα και σε μια μίξερ φραπιέρα) τα 4 αυγά, μαζί με την ζάχαρη στέβια (μπόλικη ζαχαρίτσα) και το μισό μπουκαλάκι από την υγρή βανίλια, να γίνουν όλα αυτά ένα παχύρευστο υγρό.
- 7
Έπειτα ρίχνω το υγρό αυτό σε ένα λεκανάκι, τις 2 κούπες αλεύρι και ανακατεύω πολύ καλά να γίνει ζυμάρι.
- 8
Τώρα, θα πρέπει να επιλέξουμε το σκεύος ψησίματος του ζυμαριού, καθώς το καλούπι που θα δημιουργηθεί από το ψήσιμο, θα πρέπει να ξαναμπεί στο ίδιο σκεύος, και όχι σε άλλο, ώστε να δεχτεί από επάνω το κρεμογλυκό. Εγώ για περισσότερη άνεση, χρησιμοποίησα μία μίνι εμαγιέ γαστρούλα για ψήσιμο φαγητών στο φούρνο (όχι τις μεγάλες γάστρες), που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Συνεπώς το καλούπι ζυμαριού, οριστικά και υποχρεωτικά, έπρεπε να ήταν στο σχήμα της οβάλ γάστρας, για την περίπτωση μου.
- 9
Πρώτα λοιπόν έβαλα λαδόκολλα στην γαστρούλα, μετά το ζυμάρι, και έβαλα την γαστούλα στον φούρνο για λίγοτερο από μισή ωρίτσα, αφού το ζυμάρι δεν πρέπει να είναι καλά ψημένο, διαφορετικά θα σκληρύνει, κάτι που θα επηρεάσει αρνητικά το τελικό αποτέλεσμα στο γλυκό.
- 10
Κατόπιν αφού ψήθηκε το ζυμάρι, αφαίρεσα την λαδόκολλα, και τι ξαναέβαλα στο ίδιο σκεύος.
- 11
Έριξα στην γαστρούλα, το τάπερ με την κρέμα σοκολάτας που είχα ήδη φτιάξει, και έβαλα το σκεύος στην κατάψυξη για 1,5 ώρα, να πήξει, προκειμένου να μπορεί να υποδεχτεί μετά, την ''σαντιγί''
- 12
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΣΑΝΤΙΓΗΣ: Ανοίγουμε τις άλλες δύο κρέμες καρύδας που έχουμε στο ψυγείο, παίρνουμε με κουτάλι μόνο την κρέμα τους, χωρίς τα υγρά της κονσέρβας, την ρίχνουμε σε ένα λεκανάκι, ρίχνουμε και στέβια, καθώς και την υπόλοιπη υγρή βανίλια που έχει περισσέψει από το μπουκαλάκι, και χτυπάμε πολύ καλά, να γίνει σαντιγί.
- 13
Αφού έχει περάσει και η 1,5 ώρα με το γλυκό στην κατάψυξη, το βγάζουμε, και ρίχνουμε από επάνω την σαντιγί μας.
- 14
Τοποθετούμε πλέον το σκεύος με το γλυκό, στο ψυγείο, και περιμένουμε τουλάχιστον μίση μέρα για να δέσουν τα υλικά μεταξύ τους. (Το καλύτερο θα είναι να καταναλωθεί από την επόμενη μέρα και μετά)
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
















Σχόλια