
Σχόλια για
Cheesecake με φρούτα του δάσους

Ελβίρα Νίνη Ντούνη @elvira
Να τον χαίρεσαι Φωτεινή μου!!! Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη!!!🙏🙏

Έλενα..♠️ @elena_corfu
Να τον χαίρεσαι κ να τον καμαρωσει ς όπως επιθυμείς Φωτεινουλα μου, 🌹 Χρονιά πολλά Χριστός Ανέστη 🎈

Siakouk @Sia_cook
Να χαίρεσαι το καμάρι σου !!!! Άλλο ένα μας κοινό , Γιωργος και ο γιος μου !!! Να είναι τυχερά και καλόφωτισμένα !! Το γλυκάκι σου είναι τέλειο 😜🤩🤩

folia @folia
Αααα... καλά! Κι άλλα θα ανακαλύψουμε στην πορεία έτσι όπως πάμε. Να τα χαιρόμαστε φίλη μου!

Κωνσταντίνα (aka Popcorn😉) @KonstantinaK
Χρόνια πολλά στο παλικάρι σου Φωτεινή μου!!! Να τον χαίρεστε, να έχει όλες τις ευλογίες του Αγίου του!!!🤗 Καλά, για το γλυκο δεν το συζητώ... έγραψες παλι!!!👌👌😍😍😍🥰🥰

Γεωργία Τρικοίλη @Georgia88
Να τον χαίρεστε Φωτεινή μου και να έχει υγεία και όλα τα καλά του Θεού! 🙏😊
Υπερπαραγωγή το γλυκό, δεν το συζητώ.. ζήλεψα κομμάτι.. 🤤😍💕
Υπερπαραγωγή το γλυκό, δεν το συζητώ.. ζήλεψα κομμάτι.. 🤤😍💕

folia @folia
Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου! Χρόνια πολλά και σε σένα για την γιορτή σου. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!! 😘😘😘

ouraniaxira @ourania10
Ζωγραφιά το γλυκό σου, Φωτεινή μου. Χρόνια πολλά στο καμάρι σου, να μεγαλώσει και να κάνει πραγματικότητα όλα του τα όνειρα και σεις πλάι του να τον καμαρωνετε. 💕💕💕💕💖💖💖

Χριστίνα Μ @christina_m
Πολύχρονο και προπαντώς καλότυχο το αντρακι σου Φωτεινή μου!!!Με τέτοια μαμά βέβαια η τύχη είναι σίγουρη!😉😍

folia @folia
Άντε εσύ που όλο με κάνεις και κοκκινίζω! Σε ευχαριστώ πολύ φιλεναδίτσα μου. Κι εσύ να χαίρεσαι το γλυκό σου κοριτσάκι! 😘😘😘

🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐 @cooking_is_fun
Τι ωραίο!!! χρόνια πολλά και του χρόνου!!!❤️❤️❤️😀

mgiannok @mgiannok
Πολύχρονος,να τον χαίρεσαι τον μικρό σου,το γλυκό όπως πάντα φανταστικό,χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία!!😍💖💖

folia @folia
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Ευχές να είναι χαρούμενα και ευτυχισμένα όλα τα υλικά του κόσμου 🙏

Γιωργος _ Φωτεινη @cookingcouple
Τι τι χρώματα είναι αυτά Όλα τα φρούτα του δάσους μαζεμένα σε μία τάρτα

folia @folia
Χρόνια πολλά Γιώργο!!! Φωτεινούλα μου να τη χαίρεσαι την κολώνα του σπιτιού σας! Να είστε πάντα ευτυχισμένοι να καμαρώνετε τα παληκάρια σας 🙏

Γιωργος _ Φωτεινη @cookingcouple
Γειά σου Φίλη μας καλή σε ευχαριστούμε πολύ.. εγω σημερα το γιόρτασα στην κουζινα και πέρασα.. σουπερρρρσε ευχαριστεί πολύ και η ΦΩΤΕΙΝΗ..

tahitian @artist_ea
Να το χαίρεσαι το αγγελάκι σου συμπεθέρα, ο Άγιος του να τον σκεπαζει πάντα. Το γλυκό, no comments! Λατρευω όλα τα cheesecake🍰😋😋😋🤗

Zoe Tsomaka @zoe_tsomaka
Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά Φωτεινούλα μου να χαίρεσαι την οικογένειά σου και το "καμάρι" σου το μικρό σου Γιώργο που εχει την τιμητική του 🌺🌷💋 Αγαπημένο, ξεχωριστό γλυκό.... και το έφτιαξες τέλειο! Συγχαρητήρια!👏👏 ΦΙΛΆΚΙΑ ΠΟΛΛΆ ΠΟΛΛΆ 💋💋💋

Τατιανα Κολοβετσιου @cook_21263711
Την σάλτσα με φρουτα του δάσους πως την κάνετε?? Χρησιμοποιείτε κατεψυγμένα??
Ευχαριστώ πολύ
Ευχαριστώ πολύ

folia @folia
Εγώ Τατιάνα μου την προμηθεύομαι από το ζαχαροπλαστείο. Θεωρώ ότι με λίγη ζάχαρη κι έστω και κατεψυγμένα φρούτα θα την πετύχεις μια χαρά!

















