Μάριος Παπαδόπουλος
Μάριος Παπαδόπουλος @cook_15158356
Πολύ ωραίο το κάνω συνέχεια,μέχρι κι Εχθές το έκανα.Δοκιμασε να βάλεις και κακάο αγλυκο είναι σαν επιδόρπιο γιαουρτιού κακάο .Θέλει βέβαια λίγο στεβια παραπάνω αλλά αξίζει.
Lila Lilak
Lila Lilak @Lila_Lilak
Ευχαριστώ πολύ. Κι εγώ το κάνω πολύ συχνά. Ευχαριστώ για την πρόταση, θα το κάνω σίγουρα. Καλό Πάσχα!