
Μάριος Παπαδόπουλος @cook_15158356
Πολύ ωραίο το κάνω συνέχεια,μέχρι κι Εχθές το έκανα.Δοκιμασε να βάλεις και κακάο αγλυκο είναι σαν επιδόρπιο γιαουρτιού κακάο .Θέλει βέβαια λίγο στεβια παραπάνω αλλά αξίζει.

Lila Lilak @Lila_Lilak
Ευχαριστώ πολύ. Κι εγώ το κάνω πολύ συχνά. Ευχαριστώ για την πρόταση, θα το κάνω σίγουρα. Καλό Πάσχα!

