Βάζουμε όλα τα υλικά στην λεκανίτσα, ζυμώνουμε λίγο και για 12 ωρες ψυγείο
2
Βάζουμε την γάστρα στους 230⁰c με το καπάκι να ζεσταθει καλα. Ζυμώνουμε το ψωμί μας και το βάζουμε μέσα στη γάστρα. Ψήνουμε για 10 λεπτά με το καπάκι και περίπου 30 λεπτά ανοιχτή.
Σχόλια