Κοτόπουλο με μανέστρα και λαχανικά (για παιδιά πάνω από 12 μηνών

Όταν το μωρό έκοψε το θηλασμό από μόνο του στους 11 μήνες άρχισε να ζητάει μεγαλύτερη ποιότητα φαγητό και έτσι έπαιρνα ιδέες από τα υλικά που είχαν συνδυασμένα τα έτοιμα γεύματα σε βαζάκια, και τα μαγείρευα στο σπίτι. Επειδή ζούμε στο εξωτερικό και εδώ ταΐζουν σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα τα μωρά τους με τέτοια έτοιμα γεύματα υπάρχει τεράστια ποικιλία. Περάσαμε ένα διάστημα που ήθελε να τρώει μόνο ζυμαρικά και αυτή ήταν μια απ τις συνταγές που συνέχισε να τρώει αν και περιέχει λαχανικά. Εμένα δεν μου αρέσει καθόλου η γεύση αλλά σ αυτόν αρέσει οπότε τη συνεχίζουμε. Το παιδί είναι 20 μηνών και για ακόμα 4 μήνες η παιδίατρος εδώ μας είπε ότι είναι καλύτερα να μην αλατίζουμε το φαγητό μέχρι τα 2 του χρόνια. Αν τα δικά σας παιδιά είναι μεγαλύτερα προσθέστε και αλάτι. #μωρό #παιδί
Κοτόπουλο με μανέστρα και λαχανικά (για παιδιά πάνω από 12 μηνών
Όταν το μωρό έκοψε το θηλασμό από μόνο του στους 11 μήνες άρχισε να ζητάει μεγαλύτερη ποιότητα φαγητό και έτσι έπαιρνα ιδέες από τα υλικά που είχαν συνδυασμένα τα έτοιμα γεύματα σε βαζάκια, και τα μαγείρευα στο σπίτι. Επειδή ζούμε στο εξωτερικό και εδώ ταΐζουν σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα τα μωρά τους με τέτοια έτοιμα γεύματα υπάρχει τεράστια ποικιλία. Περάσαμε ένα διάστημα που ήθελε να τρώει μόνο ζυμαρικά και αυτή ήταν μια απ τις συνταγές που συνέχισε να τρώει αν και περιέχει λαχανικά. Εμένα δεν μου αρέσει καθόλου η γεύση αλλά σ αυτόν αρέσει οπότε τη συνεχίζουμε. Το παιδί είναι 20 μηνών και για ακόμα 4 μήνες η παιδίατρος εδώ μας είπε ότι είναι καλύτερα να μην αλατίζουμε το φαγητό μέχρι τα 2 του χρόνια. Αν τα δικά σας παιδιά είναι μεγαλύτερα προσθέστε και αλάτι. #μωρό #παιδί
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Βράζω το κοτόπουλο σε μια κατσαρόλα με νερό να το σκεπασεί για μισή ώρα και μετά το σβήνω και το αφήνω να κρυώσει μέχρι το νερό να είναι περίπου στους 60 βαθμούς. Για περίπου 15 λεπτά.
- 2
Ξεκοκαλίζω το κοτόπουλο και κόβω το κρέας σε πολύ μικρά κομματάκια. Μετά σουρώνω το νερό να μην έχει μέσα υπολείμματα απ το βράσιμο. Ξαναβάζω το κοτόπουλο μέσα και το βάζω να συνεχίσει να βράζει.
- 3
Κόβω την κολοκύθα σε κύβους και την προσθέτω πρώτη μέσα στο νερό μαζί με το κοτόπουλο. Θέλω να βράσει τόσο που να λιώσει τελείως μέσα στο φαγητό. Προσθέτω το λάδι και το πιπέρι. Αν δεν θέλετε να βράσει πολύ το λάδι προσθέστε το προς το τέλος.
- 4
Τρίβω το κρεμμύδι και το βάζω στην κατσαρόλα μαζί με το καρότο και το παστινάκι που το κόβω σε πολύ μικρά κυβάκια.
- 5
Αφού προσθέσω όλα τα λαχανικά βάζω και την ντομάτα και τ αφήνω να βράσουν μέχρι να μαλακώσουν καλά τα λαχανικά.
- 6
Εναλλακτικά μπορείτε να βάλετε και λίγο αρακά και φυτική μαργαρίνη τύπου βιτάμ.
- 7
Λειώνω λιγάκι με πιρούνι την κολοκύθα αν δεν έχει λιώσει από μόνη της και μετά προσθέτω το κριθαράκι και το αφήνω να βράσει για 10 λεπτά. Συνήθως βγαίνει ζουμερό αλλά μέχρι να κρυώσει έχει πήξει αρκετά.
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές










Σχόλια