
نظرات روی دستور
کیک تی تاب با کارامل میانی

مریم مامان دوتاگل دختر @cook_13810760
نوش جان تی تاب عالیه به به .ولی درمواداولیه سس خامه رودوبارزدی که .یبارزدی دوقاشق یبارزدی سه قاشق

Lida Aali @lida_aali
@@cook_13810760 قربونت عزیزم ممنون م گلم کلا اشتباه تایپ شده بود عزیزم میخواستم تصحیح کنم فراموش کردم باید همه مواد ۸۰ گرم باشن تا کارامل عالی در بیاد ممنون که بهماطلاع دادید خانمگل تصحیح کردم😘❤❤

مریم مامان دوتاگل دختر @cook_13810760
@@lida_aali فدات شم .کره رونگفتی چقدر؟بعدم شرمنده من گرم سردرنمیارم نمیشه باقاشق بگی چقدربریزم

Lida Aali @lida_aali
@cook_13810760 دورت بگردم من کل خانواده امیکرون گرفتن خودمم اصلا حالم خوش نیست کره رو کاکائو نوشتم فدات بشمممنون از توجه ات خانم گل

Lida Aali @lida_aali
@cook_13810760 فدات گلمالان درستش کردم که بهتر متوجه بشید عزیزم توی بیمارستان بودم تمرکز نداشتم 😘🙏 ببخشید عزیزم

مریم مامان دوتاگل دختر @cook_13810760
@lida_aali علائمتون چی بود؟دخترمن چهارسالشه بیرون روی داشت وتب شدیدودل دردوسردردبردم دکترگفت اومیکرونه ولی من میگم شایداومیکرون نیس چون بقیمون نگرفتیم ازش

Lida Aali @lida_aali
@cook_13810760 علائم همینا که گفتید دقیقا خودشه خودم و همسرم و بچه هام سرم زدیم دکتر گفت امیکرون هستش ان شاء الله بلاشون به دور باشه دختر گلتون شما چون واکسن زدید نگرفتید ما هنوز یک مرحله از واکسن هامون مونده پسرم هم واکسن فقط یک مرحله زده بود

مریم مامان دوتاگل دختر @cook_13810760
@lida_aali توموادسس زدی یک قاشق پودرکاکائوولی تودستورش ننوشتی که بزنیم یانه ؟بایدبزنیم یانه

Lida Aali @lida_aali
@cook_13810760 پودرکاکائو اختیاریه گلم اگر دوست داشتی بریز زیاد ضروری نیست دوست داشتی دارچین هم میتونی بریزی

مریم مامان دوتاگل دختر @cook_13810760
@lida_aali گلم توخونمون شوهرم فقط واکسن زده من ودوتادخترام نزدیم اخه اگه اومیکرونه چراپس من واون یکی دخترم نگرفتیم شایدویروسه دکتراشتباهی میگه اومیکرون.انشالاکه خوب بشیددخترمن که فعلاخوبه خوب نشده 🥲

Lida Aali @lida_aali
@cook_13810760 واقعا نمیدونم منم خواهرم گرفت ولی بچه کوچیک داشت نگرفت همسرش هم نگرفت خودش تستش مثبت بود اصلا معلوم نیست جریان مبتلابهش چطوریه ولی حتما واکسن بزنید خیلی خطرناکه

مهدیه کولیوند @cooliiiivaaaand
حرف نداره دستت طلا عزیزم
واقعا کیه که با تی تاب خاطره نداشته باشه ولی خونگی اش یه چیز دیگه است
دستت طلا
👏👏👏👏
واقعا کیه که با تی تاب خاطره نداشته باشه ولی خونگی اش یه چیز دیگه است
دستت طلا
👏👏👏👏

atefe_motevalli @atefe_motevalli
فوق العاده شده گلمممم 💐🌷 به به چه کردین کدبانووو..کامتون شیرین گلم 🥰🥰 مثل همیشه بی نظیر و درجه یک شده لیدا جوون❤️❤️

Lida Aali @lida_aali
@atefe_motevalliسپاس بیکران ازکامنت زیبات عزیز دلم خیلی ممنون از همراهی انرژی بخشت قربونت برم 👏👏🙏🥰😘🌹💎🌹

سارا @ashpazi_sara_1011
واااای لیدا جون من عاشقشم😋😋😋دستت طلا عزیز جان، از این بهتر نمیشه 😍😍😍
نوش جونتون عزیزم عااالیه 😍😋👌
نوش جونتون عزیزم عااالیه 😍😋👌

رازانی(لرستانی) @Razani_cooking
بببببببه به فوق العاده خوشمزه و دلبرانه دستت طلا بانوی هنرمند 👌😋




































