Γαλατόπιτα-ξυπόλητη της γιαγιάς μου!

Πριν λίγα χρόνια έχασα τη γιαγιά μου, όμως ήμουν τυχερή που μου άφησε και αυτόν εδώ το θησαυρό!
Όλοι μας έλεγαν λίγο πριν "φύγει": Πάρτε τη συνταγή για τη γαλατόπιτα! Θα πεθάνει και δε θα την ξαναφάμε!
Τί το σπουδαίο έχει αυτή η γαλατόπιτα πια;;;
Ε λοιπόν, είναι πανεύκολη, χωρίς φύλλο - ξυπούλητη που έλεγε η "γιάγιο" μου ❤️, γλυκιά όσο πρέπει και ιδανική για κέρασμα σε τυχόν επισκέπτες!
Μην ξεχάσετε να μου στείλετε απορίες, διευκρινήσεις ή τις δικές σας παρατηρήσεις.
Καλή επιτυχία και καλή όρεξη!
Γαλατόπιτα-ξυπόλητη της γιαγιάς μου!
Πριν λίγα χρόνια έχασα τη γιαγιά μου, όμως ήμουν τυχερή που μου άφησε και αυτόν εδώ το θησαυρό!
Όλοι μας έλεγαν λίγο πριν "φύγει": Πάρτε τη συνταγή για τη γαλατόπιτα! Θα πεθάνει και δε θα την ξαναφάμε!
Τί το σπουδαίο έχει αυτή η γαλατόπιτα πια;;;
Ε λοιπόν, είναι πανεύκολη, χωρίς φύλλο - ξυπούλητη που έλεγε η "γιάγιο" μου ❤️, γλυκιά όσο πρέπει και ιδανική για κέρασμα σε τυχόν επισκέπτες!
Μην ξεχάσετε να μου στείλετε απορίες, διευκρινήσεις ή τις δικές σας παρατηρήσεις.
Καλή επιτυχία και καλή όρεξη!
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Ρίχνω σε μια κατσαρόλα ζάχαρη, κανέλα και γάλα μαζί και περιμένω να κάψει. Παράλληλα τα ανακατεύω.
- 2
Προσθέτω σιγά-σιγά το σιμιγδάλι και ανακατεύω μέχρι να πήξει.
- 3
Αποσύρω από τη φωτιά και περιμένω να κρυώσει.
- 4
Σπάω τα αυγά και τα ρίχνω στο παγωμένο μείγμα. Προσθέτω και τη βανίλια για να κόψει τη μυρωδιά του αυγού.
- 5
Βάζω όλο το μείγμα στο ταψί μου.
- 6
Ψήνω για 1 ώρα στους 250°C στις αντιστάσεις, μέχρι να ροδίσει.
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές



Σχόλια