Ρυζόγαλο!!!
#στόχος . Υπέροχο, νόστιμο και υγιεινό!!!
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Βάζουμε σε μια κατσαρόλα το ρύζι με το νερό και το αλάτι και σιγοβράζουμε για 10 λεπτά. Προσθέτουμε κατόπιν το γάλα τις βανίλιες και την ζάχαρη και ανακατεύουμε. Όταν βράσει το ρύζι διαλύουμε το κορν φλάουρ σε μισό φλιτζάνι κρύο νερό και το ρίχνουμε στην κατσαρόλα. Σιγοβράζουμε για λίγο μέχρι να πήξει. Το σερβίρουμε σε 5 με 6 μπολάκια το βάζουμε στο ψυγείο να κρυώσει. Ρίχνουμε από επάνω κανέλα και σερβίρουμε!!!Καλή Επιτυχία!!!
Κορυφαία αναζήτηση σε
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/13813856







Σχόλια (4)