Ποντιακά ωτία (για τις πρωτάρες) και όχι μόνο 😅

Η εκτέλεση έγινε στο studio της φίλης-ίσως και μελλοντικής μου νύφης 😅
Ποντιακά ωτία (για τις πρωτάρες) και όχι μόνο 😅
Η εκτέλεση έγινε στο studio της φίλης-ίσως και μελλοντικής μου νύφης 😅
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Σε ένα μπολ ρίχνω ένα ένα τα υλικά και ανακατεύω.
- 2
Στο τέλος προσθέτουμε το αλεύρι και ξεκινάμε σιγά σιγά το ζύμωμα (το αλεύρι όσο πάρει)
μέχρι να μην κολλάει στα χέρια. - 3
Για να γίνει η ζύμη μας μια μπάλα, το σκεπάζουμε με μια πετσέτα μέχρι να φουσκώσει, τουλάχιστον για μισή ώρα.
- 4
Παίρνουμε τη ζύμη μας και την κόβουμε σε 3 ίσα μέρη.
- 5
Πιάνουμε το πρώτο κομμάτι και αρχίζουμε να το ανοίγουμε δημιουργώντας ένα ορθογώνιο σχήμα.
Κόβουμε τις περιττές άκρες, χαράζουμε κάθετα, και δημιουργούμε μικρούς ρόμβους. - 6
Πιάνουμε το πρώτο ρόμβο και τον χαράζουμε στη μέση να δημιουργήσουμε μια μικρή τρυπούλα. Γυρνάμε την άκρη προς τα μέσα και δημιουργείται ένα πλεξουδάκι.
- 7
Αφού έχει κάψει το λάδι στο τηγάνι, ρίχνουμε τα ωτία μέχρι να ροδοκοκκινίσουν. Και αφού έχει τελειώσει η εκτέλεση μας, πασπαλίζουμε πάνω με μέλι, ζάχαρη άχνη ή ζάχαρη.
- 8
Βουαλά! Καλή σας όρεξη!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές












Σχόλια