Σοκολατίνα
Ένα υπέροχο γλυκό, ιδανικό για όλες τις περιστάσεις. #ΟΧΙ
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Χτυπάμε καλά τα αυγά και την ζάχαρη. Μετά βάζουμε το γάλα, το βιτάμ λιωμένο όχι όμως να είναι καυτό, το αλεύρι, το μπέικιν, την βανίλια και τέλος το κακάο. Το ψήνουμε για 40-45 λεπτά με αέρα.
- 2
Για το σιρόπι ρίχνουμε όλα τα υλικά σε ένα κατσαρολάκι και αφήνουμε να πάρει βράση. Το σιροπιάζουμε κρύο το γλυκό, ζεστό το σιρόπι.
- 3
Όταν κρυώσει το γλυκό βάζουμε το μόρφατ με το ζαχαρούχο που τα έχουμε χτυπήσει πρώτα. Μετά βάζουμε την κουβερτούρα που την έχουμε λιώσει πρώτα με τη κρέμα γάλακτος και λίγο μέλι για να γιαλισει.
Και το γλυκό είναι έτοιμο.
Καλή επιτυχία.
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/13832900




Σχόλια (7)