Η τονοσαλάτα της Δευτέρας 🥗

Γιατί την ονόμασα της Δευτέρας ?? Γιατί πολύ απλά Δευτέρα είναι η μέρα που συνήθως ξεκινάμε διατροφή η δίαιτα 😊
Είναι το μεσημεριανό μου γεύμα 💖
Πηγή Συνταγής : Φυσικά το στομάχι μου
Η τονοσαλάτα της Δευτέρας 🥗
Γιατί την ονόμασα της Δευτέρας ?? Γιατί πολύ απλά Δευτέρα είναι η μέρα που συνήθως ξεκινάμε διατροφή η δίαιτα 😊
Είναι το μεσημεριανό μου γεύμα 💖
Πηγή Συνταγής : Φυσικά το στομάχι μου
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Στραγγίζουμε πολύ καλά τους τόνους και τους βάζουμε σε μια σαλατιέρα ή πιάτο.
- 2
Προσθέτουμε το καρότο σε φετούλες.
- 3
Συνεχίζουμε με τα ντοματίνια σε λεπτές φετούλες επίσης.
- 4
Ψιλοκόβουμε τις πιπεριές και τις προσθέτουμε μαζί με το μαρούλι και το μαϊντανό.
- 5
Ψήνουμε στην τοστιέρα την φέτα ψωμί σικάλεως και την κόβουμε αρχικά σε λεπτές λωρίδες και κατόπιν σε κυβάκια μικρά στυλ κρουτόν.
- 6
Προσθέτουμε πρώτα το σπιτικό κρουτόν μας στην σαλάτα και τέλος την μαγιονέζα.
- 7
Καλή σας όρεξη 💖
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές



Σχόλια