Σοκολατόπιτα παγωτό με ρούμι! Αυστηρά διαιτητική, απολαυστικό αδυνάτισμα!

Σοκολατόπιτα παγωτό με ρούμι! Αυστηρά διαιτητική, απολαυστικό αδυνάτισμα!
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Πρώτα τρίβουμε και βράζουμε τα τρίμματα πορτοκαλόφλουδας καλά, με λίγο νεράκι, βάζοντας στέβια (όσο θέλουμε) και κανέλα, για να δημιουργηθεί και λίγο σιρόπι από το βράσιμο.
- 2
Σε μια λεκάνη ρίχνουμε το αλεύρι, το κακάο, την στέβια (όση θέλουμε), όλο το κατσαρολάκι όπως είναι με τις φλούδες και το σιροπάκι του, και ανακατεύουμε μέχρι το μείγμα να γίνει σοκολατένιο.
- 3
Σε ένα ταψί που έχουμε βάλει αντικολλητικό χαρτί, ρίχνουμε το μείγμα, το απλώνουμε με στην σπάτουλα ομοιόμορφα και το ψήνουμε στους 170 βαθμούς, προσέχοντας να -μην- ξεροψηθεί. Πρέπει να το σβήσουμε, ψημένο μεν, αλλά σε κατάσταση ''λασπερή'' και αφράτη. (Προσοχή λοιπόν σε αυτό το βήμα). Αφού τελειώσει το ψήσιμο, αφήνουμε την σοκολατόπιτα να κρυώσει καλά. Μετά, αφαιρούμε την λαδόκολλα, και ξαναβάζουμε την σοκολατόπιτα στο ταψί.
- 4
Σε μία μεγάλη κατσαρόλα ρίχνουμε τις κρέμες καρύδας, το άλλο πακέτο κακάο, ζάχαρη στέβια ξανά, (όση θέλουμε), και ανακατεύουμε καλά μέχρι να γίνει κρέμα σοκολάτας. Έπειτα ρίχνουμε το μπουκαλάκι ζαχαροπλαστικής -ρούμι-, ή άν ρίξουμε από ποτό, μέχρι η γεύση του μείγματος σοκολάτας να μυρίζει δυνατά, ρούμι, και ανακατεύουμε πάλι για τελευταία φορά την κρέμα μας.
- 5
Ρίχνουμε την κρέμα επάνω από την ψημένη σοκολατόπιτα, στρώνοντας την ομοιόμορφα παντού.
- 6
Τοποθετούνε το ταψί στην κατάψυξη για 4-5 ώρες, μέχρι να σφίξει καλά η κρέμα (προσοχή, όχι να παγώσει εντελώς)
- 7
Μετά από τις ώρες αυτές ξαναβγάζουμε το ταψί, χαράζουμε με μαχαίρι και δημιουργούμε τα κομμάτια μας τα οποία και τοποθετούμε στον πάτο ενός τάπερ.
- 8
Κατόπιν βάζουμε αντικολλητικό χαρτί επάνω από τα πρώτα κομμάτια, και δημιουργούμε δεύτερο ''όροφο'' κομματιών σοκολατόπιτας. (Βάλτε όμως αντικολλητικό και στον πάτο στο ''ισόγειο'', γιατί εγώ ξέχασα να βάλω)
- 9
Τοποθετούμε τα τάπερ στην κατάψυξη πλέον, οριστικά, για να παγώσουν. Με το τρόπο της υποχρεωτικής ''παγωτοποίησης'', βγαίνουν καλύτερα τα αρώματα το γλυκού κατόπιν, αλλά κυρίως, επειδή μαλακώνει η ζύμη της σοκολατόπιτας, διότι στον κόσμο της υγιεινής διατροφής, το αλεύρι ολικής που χρησιμοποιούμε, δεν ενδείκνυνται για τέτοιες ''κατασκευές''. Η ψύξη όμως της ζύμης από αλεύρι ολικής, θα δώσει την -αφράτη αίσθηση- που θα είχαν η φαρίνα ή άλλα μαλακά ανθυγιεινά λευκά άλευρα άν βάζαμε αυτά.
- 10
Για να προκύψει το ''παγωτό'' μας λοιπόν: Ξεπαγώνουμε όσα κομμάτια θέλουμε, στον φούρνο μικροκυμάτων στον διακόπτη -ξεπαγώματος- για λίγα δευτερόλεπτα, όσο δηλαδή χρειάζεται για να βυθίζεται με λίγο ζόρι το κουταλάκι μέσα στο γλυκό μας. Πρέπει όμως να είστε -συνεχώς- από επάνω από τον φούρνο μικροκυμάτων αυτά τα δευτερόλεπτα, για να μην παραλιώσετε το γλυκάκι, και χάσετε την ''παγωτοποίηση'' !
Είναι πραγματικά θεσπέσιο γλύκισμα με το άρωμα του ρουμιού να εκστασιάζει τον ουρανίσκο!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
















Σχόλια