🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐
🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐 @cooking_is_fun
Γαρίδες εγώ δεν τρώω το ξέρεις,αλλά η πιατέλα σου φαίνεται πολύ όμορφη😉😀❤️
(διορθώθηκε)
persaki
persaki @persaki
Ναι , σε μάθαμε πια 😆 με τα μάτια όμως μπορείς να τη φας 🤭😉🤗
🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐
🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐 @cooking_is_fun
Χαχαχαχα κοιτάζω κοιτάζω😀😂😂😂😂❤️δε ξέρω τι εννοείς😂😂😂😉❤️❤️❤️
Κωνσταντίνα (aka Popcorn😉)
Κωνσταντίνα (aka Popcorn😉) @KonstantinaK
Θεϊκό πιάτο!!!😍 Μου τρέχουν τα σάλια βραδιάτικα!!!!🤤🤤🤤🤤
persaki
persaki @persaki
Σε παιδεύω ε; Καλά άλλη φορά θα δημοσιεύω πρωί να σου πέφτει πιο ελαφρύ 😆😆😆 ο.κ?
kimwlos
kimwlos @kimwlos
Εεεεεε δεν είσαι εντάξει 🤣🤣 να ξέρεις πως έχω ελευθερας για μετακίνηση σε όλη την Αττική 🤣 στο κατώφλι σου θα με βρεις 🤣.
persaki
persaki @persaki
Έπρεπε να σε σκεφτώ ! Είμαι ασυγχώρητη !!! Όπου θαλασσινό και χαρά η Δημήτρω πρώτη 😂😂😂
kimwlos
kimwlos @kimwlos
Εεεετσι 🤣🤣🤣 μαθαίνεις όμως 😂😍😍😍
🧁 Έλενα 🧁 Ζερβού 🧁
🧁 Έλενα 🧁 Ζερβού 🧁 @cook_27730028
Καταπληκτικό σερβίρισμα 🌷✅👌 Όμορφα χρώματα 🔝 Υπέροχο αποτέλεσμα ❤️ Καλή Ανάσταση 💐
Fani Papaster
Fani Papaster @cook_27049308
Μια μερίδα την θέλω οπωσδήποτε 😉👌😍😍😍😍
Fani Papaster
Fani Papaster @cook_27049308
👍👍👍😉😉👏👏🙏🙏🙏Ευχαριστώ για την άμεση παραλάβει του πιάτου 😉😀😆😆🌹
Γιωργος _ Φωτεινη
Γιωργος _ Φωτεινη @cookingcouple
Γιωργος:Πώς τα καταφέρνεις στη φωτογραφία τα μακαρόνια να φαίνονται τρισδιάστατα οι γαρίδες να φαίνονται εξωγήινες και φαίνεται τόσο νόστιμο το πιάτο που σου ρχεται να βάλεις το χέρι σου μέσα στην οθόνη του κινητού και να το αρπάξεις. Καλό Πάσχα καλή Ανάσταση με υγεία σε σένα και την οικογένειά σου Γιώργος ...Φωτεινή
persaki
persaki @persaki
Κι εσύ πως τα καταφέρνεις και με κάνεις να νιώθω τόσο χαρούμενη 😄😄😄Σε υπέρ ευχαριστώ Γιώργο και Φωτεινή για τα υπέροχα λόγια .Δε ξέρω πως γίνεται ειλικρινά ! Μου βγαίνει αυθόρμητα....ίσως επειδή είναι ο ενθουσιασμός μου που αποτυπώνεται στο πιάτο 😊🤩🤩🤩 φιλιά πολλά ,καλή Ανάσταση από καρδιάς ❣️
persaki
persaki @persaki
Ουρανία μου σε υπέρ ευχαριστώ ,καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη εύχομαι μέσα από τη καρδιά μου 🐥💓
ouraniaxira
ouraniaxira @ourania10
Ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια. Εύχομαι κάθε καλό σε εσένα και την οικογένειά σου 💖💖💖
Βικτωρια
Βικτωρια @Cherryred
Ευχαριστώ για την συνταγή, την απολαύσαμε τα Χριστούγεννα) μόνο που ξέχασα να αγοράσω πιπεριές, αλλά και πάλι σούπερ!!!
persaki
persaki @persaki
@@Cherryred Να είστε καλά.Πολύ χαίρομαι ‼️Ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο 🤗