Κοτόσουπα με γλυκοπατάτα!!!!

Ότι πρέπει για τις κρύες νύχτες του χειμώνα!!!!!! #TeamTrees #TeamTreesΧρυσούλα
Κοτόσουπα με γλυκοπατάτα!!!!
Ότι πρέπει για τις κρύες νύχτες του χειμώνα!!!!!! #TeamTrees #TeamTreesΧρυσούλα
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Ξεπλένουμε το κοτόπουλο και το βάζουμε στην χύτρα, μαζί με το νερό, το λαχανικά, το ελαιόλαδο και τα μπαχαρικά σε δυνατή ένταση και το βράζουμε για μισή ώρα από την στιγμή που θα αρχίσει το σφύριγμα.
- 2
Όταν θα αρχίσει η χύτρα να σφυρίζει τότε κατεβάζουμε την ένταση ακριβώς στο μισό. Όταν περάσουν τα 30 λεπτά κλείνουμε το μάτι, αφήνουμε να φύγει όλος ο ατμός και μετά ανοίγουμε την βαλβίδα, μόλις φύγει και ο υπόλοιπος ατμός τότε ανοίγουμε την χύτρα.
- 3
Έπειτα, Βγάζουμε το κοτόπουλο σε μία πιατέλα και αφήνουμε μέσα στο ζωμό όλα τα λαχανικά. Με ένα ραβδομπλέντερ ή μούλτι τα πολτοποιούμε και έπειτα ρίχνουμε το ρύζι, ανακατεύουμε και το αφήνουμε να βράσει για 10-15 λεπτά.
- 4
Σερβίρουμε με μπόλικο λεμονάκι και επιπλέον πιπεράκι!!!!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές



Σχόλια