Κέικ Μαρμπρέ!!

Μια παλιά συνταγή που μας έκανε η μαμά μου στα παιδικά μου χρόνια #2020
Κέικ Μαρμπρέ!!
Μια παλιά συνταγή που μας έκανε η μαμά μου στα παιδικά μου χρόνια #2020
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Βουτυρώνουμε και αλευρώνουμε μια φόρμα του κέικ.προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180.
- 2
Χτυπάμε πολύ καλά το βούτυρο με την ζάχαρη στην δυνατή ταχύτητα μέχρι να λιώσει η ζάχαρη.
- 3
Μετά προσθέτουμε ένα-ενα τα αυγά.
- 4
Κατόπιν ρίχνουμε το γάλα και συνεχίζουμε το χτύπημα.
- 5
Ρίχνουμε την βανίλια.
- 6
Τέλος κοσκινίζουμε την φαρίνα και την ρίχνουμε σιγά σιγά στο μιγμα αφού έχουμε χαμηλώσει το μίξερ.
- 7
Αδειάζουμε τα ⅔ του μίγματος στη φόρμα και προσθέτουμε στο υπόλοιπο μείγμα το κακάο.
- 8
Ρίχνω πρώτα το άσπρο μείγμα και μετά το κακάο.
- 9
Τέλος ρίχνουμε το υπόλοιπο μείγμα.
- 10
Βάζουμε το κέικ στον φούρνο και το ψήνουμε για 1 ώρα περίπου. Μόλις το βγάλουμε από τον φούρνο, περιμένουμε 5-10 λεπτά να κρυώσει και το ξεφορμάρουμε σε σχάρα. Το αφήνουμε να κρυώσει καλά, πριν το μεταφέρουμε σε πιατέλα. Εάν θέλουμε το πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές















Σχόλια