Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Χτυπάω το βιτάμ στο μίξερ να αφρατεψει, προσθέτω ζαχαρούχο και χτυπάω για λίγο ακόμα. Χαμηλωνω ταχύτητα και ρίχνω σταδιακά φαρίνα ώσπου να ομογενοποιηθει το μείγμα.
- 2
Προσθέτω ότι τραβάει η όρεξή μου. Η ζύμη είναι πολύ πολύ μαλακή. Θα την βάλεις στο ταψί με λαδόκολλα κουταλια-κουταλια ή με το χερι. Ούτως ή άλλως δεν χρειάζεται να δώσεις σχήμα σε αυτά. Ψήνεις 15-20 λεπτά.
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/12026029



Σχόλια