Παγωτό κεράσι???

Tasos Geo @tasos62thes
#2020 Έτσι για να γλυκαθούμε λίγο και να γλύψουμε και το κουταλάκι 😋😋😋😋
Παγωτό κεράσι???
#2020 Έτσι για να γλυκαθούμε λίγο και να γλύψουμε και το κουταλάκι 😋😋😋😋
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Σ ένα μπολ αδειάζουμε το ζαχαρούχο, προσθέτουμε τις βανίλιες και το κεράσι κι ανακατεύουμε ελαφρά
- 2
Σ ένα άλλο μπολ αδειάζουμε την κρέμα γάλακτος και χτυπάμε με το μίξερ να πήξει και να σχηματιστούν "μυτούλες"
- 3
Μεταφέρουμε το πρώτο μείγμα μας (το ζαχαρούχο κλπ) στο μπολ που χτυπήσαμε την κρέμα γάλακτος κι ανακατεύουμε ελαφρά να γίνει ένα ομογενοποιημένο μείγμα. Σκεπάζουμε με μεμβράνη και τοποθετούμε για περίπου 5 ώρες στην κατάψυξη. Σερβίρουμε με σιρόπι κεράσι και γλείφουμε ακόμη και το κουτάλι...Καλή απόλαυση🍦🍦🍦🍦
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/12728446




Σχόλια